listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (10)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

by XXS Girl

Opis bloga



 Online Users





Pokušat ću s vama podijelit svoje misli i osjećaje o svakodnevnom životu i meni najboljim knjigama Stephenie Meyer - Sumrak, Mladi Mjesec i Pomrčina.


Odbrojavanje do Breaking Dawn!


Get this widget!


Hrvatska verzija Breaking dawn (znači Praskozorje) će prvi puta u Hrvatskoj biti dostupna na velikom Algoritmovom partyju u suradnji sa Forks forumom 6.9. 2008. (subota).
Knjiga će na partyju biti dostupna po promotivnoj cijeni od 129 kn, a u trgovinama će biti dostupna već za nekoliko dana po cijeni od 149 kn. Opširnije o tome imate u postu od 27.6. i na prvom hrvatskom Twilight forumu - Forks forumu - ili na Algoritmovoj stranici - link.



SUMRAK



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photobucket




MLADI MJESEC

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket





POMRČINA



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Look After My Heart










Blogovi koje čitam

Općenito, ne čitam ih baš, a ako - onda samo one na koje naletim...
čitam one koji se bave Twilightom


- ECLIPSE FAN
- DIAMONDS ARE ETERNAL
- FIRST TWILIGHT - blog by: Kaia


- THOUGHTS AND WORLD OF SOMEONE SPECIAL



LINKOVI
Službena stranica Stephenie Meyer
Twilight lexicon
Službena Twilight Movie stranica
Prvi hrvatski Sumrak forum - Svakako posjetite!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

četvrtak, 18.10.2007.

Izlasci

Večeras je brucošijada Ekonomskog faxa... planirala sam ići, barem ako već nisam išla na svoju brucošijadu (koja je, by the way, bila jako loše oglašena).



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(=> strašno)



Ovaj fax stvarno crpi energiju.. 3 dana bez snage, ubrzan tempo... i onda ostala 4 dana koja su mi slobodna prikupljam energiju za sve ispočetka... Danas sam se tako probudila, doručkovala, spremila i otišla u grad... vratila sam se nikakva, i naravno, legla oko pola 3 spavati i probudila se u pol 6. Nakon toga sam se osjećala još gore nego prije sna. Možda ima i neke veze što sam legla kad je sunce još bilo na vrhu neba (ako ga je uopće i bilo.. tak je grozno oblačno) i probudila se u mrklom mraku... tako da mi se i pomisao na izlazak zgadila...

Previše problema; trebala bih prati kosu (a ni sama nisam načistu sa sobom oću li to napraviti navečer ili sutra ujutro, hoće li ostati ravna ili ću ju nafrčkati.. jer ako želim da bude frčkava, navečer ne dolazi u obzir to raditi, osim toga, sutra imam trening pa ne znam ni koliko je pametno ju i sutra prati.. ipak vlasište i nije tak strašno...), pa se sređivati (e, ne smeta mi to toliko, samo danas mi je raspoloženje spljasnulo, inače to volim... stavljati sjenilo... crveni ruž, pa malo sjajila i puuuuno maskare i tuša... osjećam se u tim trenutcima ko lutkica cerek ), a moj najveći problem - prijevoz... roditelji nisu tu, bus mi zadnji ide u 12, a sestra večeras ne ide nikud pa nema šanse da ona i dečko dođu po mene.



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Hm.. zapravo, nije to sve ni toliko ozbiljno, ali nekako mi je glavni argument da mi se nee daaa...
Prije sam obožavala izlaziti... ono, ići van, naplesati se, vidjeti hrpu ljudi, škicati dečke...
a sada mi sve to ne treba. Valjda je to zato što više nisam singlica... sada mi je najzabavnije ostati s dečkom, razgovarati do duboko u noć... zapravo, obožavala sam izlaske baš iz razloga što sam se nadala da ću nekog posebnog vidjeti... voljela sam taj osjećaj.. vani si, plešeš... vidiš nekog tko ti se sviđa... to je izlascima davalo čar.. Sada idem samo zato da "nešto ne propustim" ili zbog prijateljica koje obožavaju izlaske, a meni je to samo prilika da se što više družimo, a i mislim si - što ću propustiti ako ne izađem van, ili bolje - koga bih propustila? Zar me to netko tako posebno zanima? Trebali bi me jedino zanimati dečko i prijateljice, a sa njima tamo ionako ne mogu razgovarati jer je preglasno.



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



A ne volim buku i zagušljivost... curama je argument da se van ne ide da bi se razgovaralo, već da bi se zabavljalo, plesalo.. o da, volim ja plesati.. ali kada čovjek stoji na čovjeku, i kada se u 10. mjesecu - kada je brrrr hladno - unutra moraš obući ko da je lipanj, a znoj ti se cijedi niz leđa... to me taako odbije.. mislim, jesu ti vlasnici ikad čuli za klima uređaje ili za onaj pročišćivać zraka?! Uf.. mrzim kad operem kosu i sutradan smrdi kao da sam ju umočila u pepeljaru.


I onda dođem doma, onak - razmuljana... i sjetim se skidanja šminke.. ajme, koja je to tortura... tako da sam sada sretna što sam doma... gledat ću neki film, pa malo čitati i nakon toga telefonirati sa dečkom... (btw. kiss).. ... savršeno!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




(kada sam bila mala obožavala sam Sailor Moon, ma zapravo.. još uvijek ju volim... mogla bih to uvijek gledati)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



| Twilight (2) | New moon | Eclipse |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.