Mailaj me NA KLIK

Suze

ponedjeljak, 21.05.2007.

Prolazio je kraj prozora na kojem je plakala mlada žena.
-Zašto plačeš, ljepotice?
-Ne plačem, kretenu, režem luk..Gdje si vidio da žene danas plaču, zar misliš da je bilo tko toga vrijedan?
-Oprosti na smetnji, samo sam htio pomoći.
-Boli me ona stvar što si ti htio, loš ti je ulet.
-Ma koji ulet, glupa kravo, vi žene ste stvarno kokoši i guske, što je muškarac bolji prema vama, vi ste gore, pa koji vam je kurac?!
-Onaj kojeg nemamo, konju jedan i majmune, kad smo već kod zoologije, samo vrijeđati znate,a nemate pojma kak je to kad svaki mjesec krvariš po sedam dana,a nedaj Bog da vas prisile da rodite,makar i malog miša...Aj odjebi od mog prozora!
-E baš neću, ovo je javna površina. Kaj je,pere te sms?
-Nije sms, nego pms, idiote neuki, aj se goni više, nisam raspoložena za edukaciju nedozrelih dječaraca..
-Vidjela bi ti ko je dječarac, kad bi te ja dohvatio..
-Da, tipično muški, samo bi hvatali i prijetili..Pas koji laje ne grize.
-Je, je, a vi ženke bi samo lajale i trošile našu lovu.
-Za tvoju informaciju, ja sama zaradjujem za život.
-I zakaj si onda plakala?
-Rezala sam luk, idijote dvostruki. Eto dokaza da vi muškarci ne slušate kad vam žene nešto govore..
-Eto dokaza da vi ženke nemate smisla za humor.-reče on i otključa daljinskim svog Ferrarija na drugoj strani ulice.
-Ej, čekaj, pa nismo se ni upoznali!!-zavapi ona.
-Imala si priliku.-odvrati on i nagazi na gas.

Prave prilike se rijetko dogadjaju i jako ih je teško prepoznati.
Treba uvijek biti ljubazan prema kulturnom neznancu. To se može dobrim vratiti.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.