Mailaj me NA KLIK

Pitanje.

četvrtak, 16.12.2004.    Želiš li me..?

Ako dođeš:
Otvorit ću Ti vrata.Pogledat ćeš me molećivo ili opasno.Samouvjereno?Svejedno.Želja se vidi.I strah od nepoznatog.Znatiželja.Jesam li onakav kakvog me doživljavaš u pričama?Transformacija.Polazak ili odgađanje.Ne.Pijemo crno vino.Ja častim.Ti ćeš donijeti maline.Posloži ih gdje najviše voliš.Zagonetka.Pijani od vina i želje.Čekaš prvi korak i skidaš me.Otkrivaš moje mišićavo tijelo.Diviš se i razmišljaš o dijeti.I djetetu.Ne vrijedi.Ovo je Tvoja avantura.Doživi je kako želiš.Sama dovrši priču.Stali smo kod Tvojih poljubaca.Dominacija?Otvorene karte?To ne postoji.Samo igra.Voliš igre,voliš nepoznato.I ne želiš me upoznati.Ali me želiš.Sama dovrši priču.Čekam.Tvoj red.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.