Mailaj me NA KLIK

Park.

petak, 10.12.2004.

Prišao sam joj i zamolio je za sex.Onako,pogledom.Odmjerila me je od glave do pete,pokušala prodrijeti u intimu mojih misli,nije joj bila jasna moja samouvjerenost.Nasmijala se pogledom koji je govorio da želi probati,ali neka se još malo potrudim.
Okrenuo sam se i otišao.Osjećao sam njen pogled na leđima,znao sam što misli,a mislila je prokleto točno i to me je uzbudilo.
Sjedila je na istom mjestu kada sam se vratio.Na klupici u parku.Noć je odmakla,bilo je toplo,kasno ljeto.Sjeo sam iza nje,s ružom u jednoj ruci.Volim milovati laticama.Sklopila je oči i uživala u dodirima nježnim,latice su joj ljubile obraze...kapke..vrat.Prela je tiho i prepustila se...
Park je bio pust,a mi smo se oslobađali...Legla je potrbuške a ja sam joj ljubio leđa i pratio svaki poljubac dodirima cvijeta.Valjali smo se po travi,ljubili,smijali,vodili smo ljubav kao životinje,divlje,željno,bez prethodnih dogovora o položaju i komentara.
Osim jecaja strasti.
Istraživali smo nepoznato,intimno,tražili točke užitka i uživali u trenutku.

Jutro se probijalo kroz svjetlost na istoku,a gornji grad je pozdravljao svojim prvim koracima našu noćnu avanturu.Oblačio sam je kao malo dijete.Gledala me je očima sjajnim.
Nahranili smo jedno drugo.Ona je otišla prema zapadu,a ja na istok,ususret suncu koje je uputilo zrake svjetlosti baš meni.

Pomirisao sam ružu i pozdravio jutro smješkom.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.