Novi Blog - romantika - Blog.hr

četvrtak, 09.09.2010.

Novi Blog

planinarka Napravila sam novi blog u kome ću tjedno ( nakon što unesem neke zaostale pohode ) unositi slike i dojmove sa planinarskog pohoda na koji idem svake nedjelje a ponekad i vikend provedem u planinama. Bit će zanimljivih i lijepih slika za one koji vole prirodu. Ovdje ću povremeno iznositi svoje misli i ovo će i dalje biti moj kutak. Novi blog je još u fazi uređenja, nadam se da ću uspjeti napraviti nešto zanimljivo. Za sada je nabacan i možda ne izgleda onako kako sam zamislila ali s vremenom će postati zanimljiviji. Zahvaljujem prijatelju Euro
na ideji koja mi se stvorila u glavi nakon što sam pogledala njegova vikend izdanja Euro-vikend

| 20:37 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.