život je kako kada

< lipanj, 2013 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

02.06.2013., nedjelja

Krhotine skupljam

Mogla bih prešutjeti, ne reći ništa i dan bi završio kao i svi prije njega, ali ako prešutim, ako ti ne kažem kako ćeš znati što mi se sve po mislima razapinje. Kao da sam zapravo iznutra raspeta na stotinu dijelova. Kao da sam raščupana, istrgana, kao da su se svi šavovi životni rašili odjednom i raspadanju ništa ne priječi tijek. Pitat ćeš kako i što mi je stvarno, ali ne onako istinski zainteresiran, nego više iz obzira. Mrzim te tvoje obzire u kojima je duboka praznina. U kojima se uvijek skriješ samo da ne bi morao podijeliti sa mnom ove dane bez lica, bez boja, dane bez postojanja. Priznajem nisam u stanju objasniti što se to nutrinom lomi, a uvijek se brineš samo neću li te prestati voljeti, neću li te ostaviti. Ne, danas neću jer ni za to nemam snage, ali tko zna, jednog dana možda me tvoja daljina i tom cilju povede. I ne spominji danas kako sam uvijek ista kada si daleko, jer nije istina. Danas sam ja tebi dalje nego si ti meni ikada bio. Ako se ne vratim na vrijeme dočekati tvoj povratak ne brini, tu sam negdje. Skupljam krhotine kako bismo još neko vrijeme trajali skriveni iza tvoje bajke od laži satkane.

02.06.2013.

- 08:49 - Komentari (16) - Isprintaj - #