/

četvrtak, 25.05.2017.

Troi

U rano popodne sretnem frendicu u parku. Dobila je otkaz, firma joj se raspada, pa sada može biti u parku u rano popodne.
Odmah ju pozovem na alkohol i čokoladu, jer to je jedino sto mogu, a uglavnom je učinkovito.
Sjednemo s alkoholom i kavom i dva sata kasnije shvatim da sam popila i pojela vise od nje.

Nekad mi je islo to, bila sam prava savjetnica Troi, svi su mi se jadali, a ja sam slušala i davala dobre ideje,
ali kao da sam izgubila touch.
Primijetila sam to još preklani kada sam pokušala pomoći poznanici koja je bila izluđena diplomskim koji je radila.
Nisam se u tom trenu nikako mogla povezati s onim što govori, pa sam umjesto toga platila rundu.

Sada sam imala priliku da zasjam i pomognem frendici kada joj je teško i dala sam sve od sebe.
Predlagala sam joj razne nove poslove, pokusala joj pokazati gdje je logicki pogrijesila u svom seciranju nemilog dogadjaja, iskreno sam bila tuzna, ali imala sam povremeno i dobre sale....ali nije pomoglo.
Na kraju veceri obje smo bile u bedu.

Možda sam strašno zahrđala. Možda je problem i u tome što su s godinama problemi koje mi ljudi pričaju postali ozbiljniji, a logika i komunikologija nekako više ne pomažu.

Frendica ima više opcija, a sve one vode u drugačiju alternativnu budućnost, a u svaku smo zavirile tijekom opijanja.
Ako nađe posao vani, prekinut će s partnerom, npr. Sve se ruši kao domino. Kovitlac temeljite promjene nosi ju kao papirnatu lutkicu.
Scary shit.

Poraženo sam pospremala čase i kekse nakon što je otišla.
Jedina dobra stvar je što sam u ormariću za pića ispraznila jedno mjesto.

- 22:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2017 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.