brzkoshiba

16.07.2009., četvrtak

Šuze

Ne da sam "ubo" jedne tenisice, nego 2 para!! Doduše, jedne sam si uzeo za hodanje i šminku, a druge za trčanje. Bijah u Iglu sportu pogledati da li imaju La sportivaCrosslite model. I imaju! I potpuno mi neloše izgledaju. Ali nemaju moga broja, naravnocry. Imaju crveno-žute do 38 i crno-sive 44. Po 699 kuna su. Pušing rođo. A Salomonke mi se nije dalo naručivati i čekati. Pa sam si dao truda i otišao do New balance-a po provjereni MT 800 model. A cijena? Prava sitnica. 379 kuna - 15% popusta = 322.15 kuna!! Na kraju je potražnja za tenisicama u potpunosti uspjela, gledano sa financijske strane, ponajviše stoga što je stigla najava da će dresovi za repku biti skuplji od ponuđene cijene. A za koliko, ne znam. Vidjet ćemo. Rezime kupnje: 2 para tenisica u iznosu jednog para! Savršenonaughty.
U zadnje dane nas vrućina nemilosrdno prži, pa su i treninzi prilagođeni tome. Laganini, hlad, kasno navečer. Treba se čuvati, iako neki misle da su imuni. Jer kad jednom lupi, prekasno je. Zato, pamet u glavu, pokrivala na glavu, flašicu vode u ruke, i deri. Čuvajte se, trenirajte. Kissy - kissy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.