brzkoshiba

07.07.2009., utorak

Enlajz dis

Subota, Crni lug: južni dio karte. KT1 - krenuo sam laganini po putu, namjera poslije zavoja puta napasti točku, krivo tumačenje karte da su to dvije ponikve, a ne 2 vrha. Burek. S mesom. KT2 i 3 laganije, ali dosta točno. KT4 ziheraški. Na KT5 oprez i zbunjola. KT6 bez greške. KT7 misterij. Došao sam do malog vrha na livadi, krenuo dobro napadati KT, ali sam previdio pokoju ponikvu i naravno, greška. KT8 kao profić. KT9 preziheraški okolo. Prema KT10 su me zbunjivale jame i kamene jame, te sam dosta izgubio na stajanje. KT11 i 12 OK. KT13!!! Sretan broj. Zašto po putu kad može ravno? Nije da mi je lakše po putu, ono ne, kuiš? Papak. KT 14 i 15 OK. Na KT 16 sam izgleda izgubio smjer u onoj borovoj šumici. Naime, imao sam namjeru izaći malo iznad puta koji vodi prema kontroli. Kako je Jaka bio jako blizu iza mene, a htio sam mu malo pobjeći, dolaskom na debeli put dodajem gas. Tek kad sam došao do južnog račvanja spoznajem da sam za#prosto#. Kaj je najgore, Jaka tu malo griješi i opet perforiram ispred njega. Unatoč tome što sam napravio cca 20 sekundi više trčanja. Do kraja još par sitnih greškica, ali ništa više od po 10-ak sekundi po kontroli.

Nedjelja, Delnice: KT1 i 2 opet lagano i ziheraški. Prema KT3 sam dosta izgubio na stajanje, jer se tu nalazi par detalja koji nisu označeni na karti, nastali usijed nedavnih radova, izgleda. Naime, neke vrtače pretvorene su u vrtove i jezerce. KT4 po putu ziheraški. Na KT5 burek, sa sirom, tj. sirnica. Pa sam kao biatlonci napravio još jedan krug za kaznu. KT6 više - manje dobro, prošao sam ispod nje za 10-ak metara, ništa strašno. KT7, 8 i 9 bez greške, ali trebalo je ispustiti duše na osmu. KT10 - najveći promašaj na trci. Htio sam pod svaku cijenu što više izbjeći uspon, i u silnoj jurnjavi po putevima prvo krivo skrećem. Ali i uz tu grešku, svejedno je to previše okolo, na ovom mjerilu bi trebalo ići što je ravnije moguće. Od KT10 do cilja, osim fulavanja puta prema KT17 više - manje u redu. Na kraju drobljenje zglobova po onim stepenicama. Ja sam protrčao pored njih, ali svejedno se osjećaju posljedice. Moram u narednim treninzima više koristiti karte sa mjerilima 1:15 000, inače nebu dobro. Slijedi mjesec dana treninga i patnje, i to teške. Ako mi netko želi biti supatnik, pogotovo na dugim treninzima, samo se javite. Ne grizem. Vidim ose. Kissy - kissy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.