NEROĐENI



Mora da sam se rasula.Prosipala sam svoju svjetlost koja me učinila prozirnom. Poprimam boje okoline, šarena sam i luda. Sve sam snimala, oduvijek. Svaki razgovor, ton, sliku i pozadinu. Crna rupa ih je progutala i sad pljujem amalgame zajedno sa zubima. Pokušavam ih vratiti pošiljatelju. Ispadaju fraktali.
- Fraktali su me sjebali - mrmljam dok izvrćem probušene džepove kaputa tražeći mrvice za ptice. Sretna sam i sjebana. Lišena zauvijek želje da pripadam.
Kao strašni barun Samedhi s jednim staklom naočala razbijenim da uvijek vidi ne kradu li mu hranu.Ptica mi je sletjela u gnijezdo od kose. Nije tu zbog mrvica. Ona me zbilja voli, vidiš. Smijem joj se, bezuba, skinula sam gebis opet, majku to užasava. Stavljam ga ponovo u njenoj blizini da ju ne podsjećam, ne uznemirim, ali uvijek me neka sitnica odaje.Na primjer perje koje curi ispod majice pregorene čikovima. Svud kud hodam po stanu - perje. Sitno, bijelo paperje , leprša neobuzdano, kovitlasto. Krpam se njime, moram se nekako zaštititi. Ali ona vidi. Motri me pozorno kao kobac i ništa ne govori dok zaglušujuće glasno nabraja što je za ručak.
Sakupljam perje iza sebe. Trudim se, zbilja se trudim, ali ono svejedno ispada. Ispada posvuda i ja stojim usred hodnika na izmaku snaga i počinjem plakati. To ju uvijek uplaši. Ljubaznost iscjeđena iz pete, ne iz srca dok me pita jedva istiskujući riječi :
- Mila, želiš li radije kolač s makom ili orasima ?
Ona me voli. Svi me vole i svi su jako ljubazni. Zovu me "zlato" ili " ljubavi".
Nježni su i pažljivi. Znaju da sam se rasula. Noću vode ljubav ne bi li me ponovo začeli. Opet. I opet. Mene, ali drugu.
Tijela me odbacuju, ne žele me primiti, znaju da sam uljez.
Tijekom trudnoće napeto se osluškujemo, majka i ja.
Ona sa strepnjom hoću li ponovo izaći bezglasna, sa širom otvorenim očima. Ja sa znanjem da hoću.
Osamnaest godina spremat će se reći mi istinu : da sam ju umalo ubila na porodu i to dvaput. Prvo jer sam izašla na carski rez, drugo - jer sam izašla bez onog među nogama.
A ja opet neću doći da to čujem jer ću se opiti s društvom u parku, pa će mi to reći tek slijedeći dan, mamurnoj i bezosjećajnoj.
Sada se sakrivam u ormaru prekrivena plahtom. Čekam da se rodim. Na plahti je rupa, kroz nju probija svijetlost.
Golubovi mi više ne dolaze, ne slijeću mi na glavu i ne izlaze iz tjemena.
Viđam ih samo u odrazima staklenih površina premazanih srebrovim nitratom.
Ne govorim o njima nikome.
Čekam da se ponovo rodim...





25.11.2007. | 10:26 |
7 K | P | # | ^


<< Arhiva >>


Listopad 2014 (5)
Rujan 2010 (1)
Svibanj 2010 (5)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (13)
Travanj 2008 (14)
Ožujak 2008 (14)
Veljača 2008 (23)
Siječanj 2008 (32)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (29)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (36)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


nuclear


Linkovi


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Virtualnu kavicu pijem sa:

Mirisne misli

Ska!Ska!

dakini.Lala

Mene goli kurac vodi

Vadimastok

Kalthir

Propheta Nemo

Nemanja

Pametni Zub

Pooka

Vertebrata

Kap

eho ega

Dolphina

Odmak

Sijač luda

Xiola

Inhibitor









ajfekt

kruzsok






Usvojite nova pravila komentiranja :

Udahnite duboko.
Zamolite svoje osobno božanstvo
za sposobnost pismenog izraza Uvida koji će uslijediti.
Pročistite grlo i iz abdomena izgovorite jedno duboko
: " Hmmmmmm".
Ako vam to pomaže razgolitite se
i zauzmite pozu Rodinovog
" Mislioca".
Ne igrajte se sa spolovilom.
Odselite se od roditelja ako imate više od 35 i radno ste sposobni.
Na psihofarmacima smije komentirati samo pooka.
Spremni ?






Basta!