ponedjeljak, 30.03.2015.

Roses Fashion Outlet & ar-ar | Spring

Informacije o odjeći, brandovima i cijenama sa fotografija možete pronaći OVDJE.

Koji vam se look najviše sviđa?

B.

IMGP0016

IMGP0020

IMGP0026

IMGP0022

IMGP0037


IMGP0054

IMGP0080

IMGP0058

IMGP0050

IMGP0066


IMGP0090

IMGP0126

IMGP0092

IMGP0135

IMGP0114

IMGP0139


IMGP0143

IMGP0153

IMGP0199

IMGP0192

IMGP0163

IMGP0203


IMGP0213

IMGP0224

IMGP0269

IMGP0246

IMGP0251

- 08:54 - Komentiraj (2) - Link na post

nedjelja, 29.03.2015.

Red Leather Skirt

jakna - ZNU
top - Zara
suknja - Sheinside
cipele - Hrelić
sunčane naočale - GiantVintage
torbica - Hrelić

fotografirano s #NX3000

B.

SAM_1021

SAM_1033

SAM_1028

SAM_1036

SAM_1025

- 12:08 - Komentiraj (0) - Link na post

petak, 27.03.2015.

Checked

jakna - FrontRowShop
majica - Sheinside
suknja - Hrelić
torba - Hrelić
cipele - Hrelić
sunčane naočale - GiantVintage

B.

IMGP0007

IMGP0014

IMGP0030

- 10:04 - Komentiraj (2) - Link na post

četvrtak, 26.03.2015.

WALKTRENDY | Giveaway!

givwaway

Osvojite shopping u vrijednosti 50$!

Kul stvari po super cijenama, sigurno ćete pronaći nešto po svom ukusu.

Nagradna igra traje do 31.03. u 10 ujutro.

Sve što trebate učiniti je:

1. registrirati se na WALKTRENDY
2. lajkati ar-ar Facebook page (ako još niste)
3. ostaviti svoj e-mail u komentarima na post (komentirajte kao anonimci jer Facebook opcija nikad nije proradila)

Pobjednika ću objaviti na Facebooku bloga u utorak brzo nakon 10h!

Sretno pipl!

B.

- 09:50 - Komentiraj (19) - Link na post

utorak, 24.03.2015.

Dietpharm | Ideal Slim

IMGP0002

Prije 2 tjedna dobila sam zadatak na mjesec dana isprobati dodatak prehrani koji pomaže održavati tjelesnu težinu - Ideal Slim.
Nikad nisam bila ni na kakvoj dijeti niti isprobavala kojekakve metode mršavljenja, no pristala sam na ovo iz čiste znatiželje. Odlučila sam ne mijenjati uobičajen način prehrane i kretanja kako bih sa sigurnošću mogla vidjeti hoće li, odnosno kakvi će rezultati biti nakon 2 paketa kapsula.

Ideal Slim sadrže ekstrakte smeđe morske alge i sjemenki grožđa, a uzimaju se dvaput dnevno za vrijeme obroka.

Za dva tjedna review!

B.

- 10:20 - Komentiraj (3) - Link na post

ponedjeljak, 23.03.2015.

Black and White Stripes

jakna - H&M
sweatshirt - H&M
suknja - Sheinside
cipele - Zara
torbica - Hrelić
sunčane naočale - Giant Vintage

B.

IMGP0285

IMGP0287

IMGP0306

IMGP0291

IMGP0304

IMGP0294

IMGP0310

- 09:02 - Komentiraj (1) - Link na post

četvrtak, 12.03.2015.

s.Oliver | "We are friends! We are family! We are s.Oliver!"

Proljeće službeno započinje za nekoliko dana, a s.Oliver kolekcije za proljeće 2015. nestrpljivo nas očekuju u trgovinama. Dobile smo zadatak poigrati se i osmisliti kombinacije koristeći ključne komade iz kolekcija, interpretirane na svoj način.
Odjeća je izuzetno nosiva, klasična sa trendovskim odmakom te vrlo lagana za kombiniranje.

Kreirala sam tri stylinga interpretirana na moj način: mladenački, šarmantno, zaigrano.

Više informacija o projektu možete naći OVDJE, gdje možete igrati nagradnu igru, glasati za omiljene kombinacije modnih blogerica i osvojiti pokon bon od 300kn!

Više o novoj filozofiji s.Olivera:

Kao globalno uspješna modna i lifestyle tvrtka s.Oliver je poznat po svojim atraktivnim proizvodima. Od proljeća/ljeta 2015. tvrtka će uvesti novi poredak svojih brandova i tako ojačati s.Oliver krovnu marku uz vodeći princip "We are friends! We are family! We are s.Oliver!". Strategija odražava interakciju između različitih aspekata suvremenog obiteljskog života. s.Oliver naglašava ono bitno s mnogo inspiracije i modne stručnosti: moderno i autentično, sa šarmantnim detaljima, a opet sasvim jednostavno.

s.Oliver predstavlja svoj novi poredak s različitim stilskim svjetovima usmjerenim na različite ciljne skupine i prilike, a opet ujedinjenim pod jednim brandom. Predsjednik Uprave Reiner Pichler postavlja nove standarde te zajedno sa savjetodavnim odborom, Upravom i vlasnikom potiče novu strategiju od kad je u siječnju 2014. preuzeo tu funkciju. "Naša strategija znači da možemo vjerovati u jaku krovnu marku koja nam omogućava učinkovito probijanje na tržištu te povećava poželjnost našeg branda. Tim je riječima Reiner Pichler predstavio glavne ciljeve strategije važnim gostima iz modnog i medijskog svijeta.

Kolekcije
Uvođenjem krovne marke s.Oliver nova strategija jasno diferencira različite stilove i njihove pojedinačne kolekcije. s.Oliver i dalje predstavlja casual stil s modernim up-to-date trendovima za svaki dan. SIR OLIVER postaje s.Oliver PREMIUM – segment visoke kvalitete u rasponu od elegantne do sportske odjeće. QS by s.Oliver postaje s.Oliver DENIM. Ta će podmarka u budućnosti nuditi vrlo moderan, trendovski stil koji prati današnju brzomijenjajuću modu. "Sa s.Oliver kao krovnim brandom te odgovarajućim podmarkama obraćamo se širem sloju kupaca s jedinstvenim brandom. Ulagat ćemo više nego ikada prije u komunikaciju branda i povećanje poželjnosti novog s.Oliver svijeta.", dodala je Maja Arsenovič, countra manager. Na taj način pristup širenju s.Olivera postaje dosljedan.


photo: Dan Divjak

B.

IMGP0010a

IMGP0017a

IMGP0031a

IMGP0016a

IMGP0020a

IMGP0037a


IMGP0053a

IMGP0057a

IMGP0067a

IMGP0059a

IMGP0062a

IMGP0079a


IMGP0080a

IMGP0098a

IMGP0121a

IMGP0113a

IMGP0119a

IMGP0141a

powered by s.Oliver


- 08:54 - Komentiraj (20) - Link na post

srijeda, 04.03.2015.

Eclectic Mix

prsluk - vintage
sweatshirt - Textile House
hlače - H&M (Hrelić)
cipele - Njuškalo
torbica - Hrelić
sunčane naočale - Giant Vintage

B.

IMGP0009

IMGP0006

IMGP0027

IMGP0005

IMGP0035

- 10:39 - Komentiraj (7) - Link na post

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.