JA NISAM KAO TI

21.05.2018.



slika: digital ar

Ti si svjetlo, jedan jedini,
a ja tamna sjenka koja te prati...
ti si sunce, a ja tvoja sjena,
ti si mjesec iznad pustinje,
a ja zrnce pijeska na dini...
ja sam sama, a ti si sve,
ja sam oblak, a ti duga na nebu,
ja sam tvoja kopija, a ti unikat,
dva različita pola
u jednoj duši svijeta...
Ja nisam kao ti,
a željela bih biti.

Rado bih bila kao ti
i pratila te u stopu,
sjedinila se sa tobom
i sijala svjetlo
gdje god se pojavim
i slavila bih život
u svim njegovim bivanjima
vidjela nevidljivo,
čula najtiše zvukove,
osjetila milosrđe tvoje,
dodirnula dušu nježnošću,
kušala ljubav na izvoru znanja...

Ti i ja u vječnoj čežnji spajanja,
igramo se života u njegovoj biti
i nijedno nije gubitnik,
a ni pobjeda se nikome ne smiješi.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.