UZDAH

30.05.2018.



slika: digital art

Što je uzdah za tijelo
crno ili bijelo
osjećanje duha,
dok izlazi iz trbuha?

Zašto li je izašao
što je pronašao,
da ga unutra smeta
pa hoće da dotakne
konture svijeta?

Gledam na mjesto gdje je bio
kao da nije smio tu biti
niti napetost mišića osjetiti.

Podsjeća li me, da se odmorim
o zaboravljenom progovorim,
tjeskobu možda odnosi
ili dah novi prosi?

Hoće li da spoznam
plućima kisika da dam,
tko to u meni uzdiše,
dok mi sudbinu uzdahom piše?

Sviđa li mu se biti u meni
ili bi da promijeni
disanje svoje,
dok se udasi j
edan za drugim roje?

Opet se na mah
pojavljuje novi uzdah,
a ja mu imena ne znam
niti mogu da ga spoznam.

Samo sam svjesna
njegovog postojanja
unutarnjeg pokretanja
udisanja i izdisanja.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.