BALANS

16.12.2017.



slika: internet

Al' je lijepo u balansu biti,
život sretno i lako živjeti,
ravnotežu imati stalno,
a ja tako živim već odavno.

Nije to kod mene uvijek tako bilo
o balansu mi se nakad samo snilo,
a onda sam lako do balansa došla
kad sam u preispitivanje života pošla.

Zavirila sam malo u srce svoje
i vidjela da mnoge divote postoje,
samo sam njima dala prednost
i osjetila u sebi jednost.

Balanas se tako sam uspostavio
i na prvo mjeto postavio
sve ono što je lijepo i milo
i što je životnost u duši slavilo.

I tako se balans stalno održava
sve zemaljske ljepote proslavlja,
dobrotu svaku u sebi posjeti,
da je mudrost u svijesti osjeti.

A ja samo u miru živim
ravnoteži u sebi se divim
miroljubivo sve oko sebe gledam
i tom se osjećaju jednostavno predam.



slika: Nenad Grbac

https://www.digitalne-knjige.com/p345.php

ISBN kod NSK 978-953-354-040-5

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.