SMISAO ŽIVOTA

02.02.2017.



slika: digital artist

pjesma je napisana:14.04.2013.

Kakav smisao ovaj život ima
u samoći ili sa svima,
tko sam ja kad sam sama
ili kad sam sa vama?

Tko me samo smisli, da mi je znati,
zašto me je rodila moja mati,
tko je život što iz mene struji,
dok me prepušta emotivnoj oluji?

Kad bih na ova pitanja odgovoriti znala,
možda bih pojam o smislu života imala,
obzirom da o smislu života ne znam ništa
uzalud tražim i mijenjam ognjišta
i krovove nad glavom, da me zaklone
štednjake u domu da mi energiju obnove.

Koliko god ideja u meni niče
smisao života mi izmiče,
što god sam do sad spoznala
smisao o svemu mi je veoma mala.

Mislim da ni spoznaja blaženstva smisao nije
i ona u sebi odricanje i podvalu krije,
a sve što spoznam samo je sjena blijeda
o nepoznanici smisla života, koja me opsjeda.

I zato mi smisao o praznini smisla nema
dok god u životu imam dilemma,
ako se pitam jesam li živa
samoj sebi izgledam kriva
zbog pitanja, koje postavljam,
dok misao emocijom proslavljam.

Krivi me disanje, koje potvrđuje,
da život svojim postojanjem utvrđuje
zašto se onda prazno osjećam,
iako ljepotu u svemu predosjećam?

Postojim, a kao da me i nema
samo tijelo harmonično drijema,
koja li ga energija pokreće
kad odluči da ustane i šeće?

Možda smisao života znači kretanje
sebe prihvaćanje i susretanje
udaha što mi iz grudi bježi,
dok mišljenje u tijelu impresiju bilježi.

Dok plaćam cijenu praznine
i osjećam blaženstvo punine
smisao mi se iz duše nameće
kao osjećaj postojane sreće
jedinstva što postoji,
dok mi srce u harmoniji stoji.


http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic3.php

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN kod NSK RH 978-953-8100-20-8

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.