PČELA I CVIJET

28.01.2017.



Pčela i cvijet na med me asociraju
kao da oboje jednostavno znaju,
da mi meda treba u životu
kako bih živjela prirodnu ljepotu.

I kad god mi ljepote prirodne zatreba
sjetit ću se kiše koja teče sa neba,
okupane livade u mirisnom cvijeću
i vrijedne pčele u mednom saću.

Pa ću se nektara mirisnog napiti
njegovana prirodnom ljepotom, lijepa biti,
medenim usnama dijelit ću osmijehe
kome god potreba dat ću ljepote i utjehe.

Kao pčelica bit ću vrijedna
i srca umiljata i medna
odradit ću svako djelo,
da iza mene sve ostane lijepo i cijelo.

Dok pčelinji med, ližem sa prsta
u meni se javlja uživanja trista,
zahvaljujem prirodi i vrijednoj pčeli
što takvu slast mom životu dijeli.


napisano 25.1.2017.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.