od 15 do 15,30

12.06.2017.

Trojac je došao ranije i uredno sam ih pitala dali ih smijem slikati. Pokušali su pored Sunca u Bogovićevoj slušati uvrijede ali nitko od prisutnih osim jednog starijeg gospodina nikome od njih nije uputo uvredu. Promatrala sam Bojana Glavaševića kako prima uvredu tog starijeg gospodina i moram vam priznati da mu se po mimici vidjelo da mu je neugodno ali ništa osim "u pravu ste" nije odgovorio.



DODATAK u 22,43

Da Ane bila sam tamo i rekla istinu od koje nikada ne bježim jer tko god je na vlasti ili lijevi ili desni nitko ne vodi brigu o civilnim osobama s invaliditetom a i mi smo dio društva i glasamo u nadi da će nas netko zastupati i da će konačno osoba sa invaliditetom imati malo bolji životni standard kakav zaslužuju svi koji žive u ovoj državi koja će odlaskom cijelih obitelji u potrazi boljeg standarda ostati na stanovništvu koje više nije radno sposobno. Osoba sa invaliditetom je osoba koja mora živjeti bez obzira na koji način je taj invaliditet nastao. Školujemo se a kada trebamo dobiti posao tada nastaje niz zavrzlama jer ni zdrave osobe nemaju posla ali zdravi mogu otići bilo gdje i raditi a mi ostajemo tu i čekamo da i lijevi i desni svate da su i civilni invalidi dio stanovnika Hrvatske.
Rekla sam zastupnicima istinu jer nikada od istine ne bježim a ti moju istinu nazovi draga Ane kako god poželiš.

<< Arhiva >>