Ona sama mora odlučiti

07.06.2017.

"zapamti ovo za sva vremena Andrea molim te. Ako želiš imati dijete imaj ga ali nađi muškarca koji će pristati da nema obaveza ni s tobom ni sa djetetom i biti će ti dobro, vjeruj mi" - rekla mi je majka nekoliko dana prije smrti, a tada sam imala samo 15 godina. Nisam je razumjela tada ali sada je već godinama razumijem što mi je sa tim riječima uistinu rekla jer vidjevši što se događa mojoj poznanici koja pati zbog muškarca kojeg poštuje jednostavno je ovaj recept moje pokojne majke ispravan.
Da ne bi ispalo da su samo muškarci takvi /bez osjećaja/ postoje i takve žene ali u manjoj mjeri, a kada imaš takvu osobu pored sebe najbolje se maknuti i početi živjeti život punim plućima ali tko sam ja da ju u takvo što nagovorim jer ona mora sama znati koji korak dalje napraviti isto kao što mora znati i muškarac ako mu je žena sklona varanju.

<< Arhiva >>