Poruka prijateljici

25.05.2017.

Od kada sam ustala pitam se "do kada ću ja slušati tuđe jadikovke, a svoje dijelim sama sa sobom?"
Žao mi je moje prijateljice, ali ona mora svoje riješiti sama i sama mora o svemu odlučiti. Ja bih postupila drugačije no ona ali čini mi se da njoj odgovara ako je partner laže i vara kada god on to poželi bolje rečeno kada poželi žena s kojom on moju prijateljicu vara.
Kod mene bi on odavna dobio nepovratnu kartu i ja bih krenula dalje jer bih to mogla, ako ništa drugo bila bih sama i živjela punim plućima a ne dozvolila lažovu da me sputava u svemu.

Draga moja moraš odlučiti da budeš jača od njega i prestani slušati njegove laži jer on je osoba koja zna manipulirati a takva osoba tebi potrebna nije. Imaš svojih vrijednosti i počni živjeti život.

<< Arhiva >>