empty space

utorak, 18.04.2006.

fun!? yeah... dude, it is...

-Zapamti da si jedinstven kao i svi ostali.
-Radi od otvaranja do zatvaranja.
-Bog je stvorio čovjeka jer mu je bilo dosadno. Ženu je stvorio jer je čovjeku bilo dosadno. Sada: žene dosađuju muškarcima, muškarci ženama, a svi zajedno Bogu.
-Smijeh je zarazna bolest koja se prenosi dobrim vicem.
-Pokvario mi se piješčani sat. Ide tri zrnca u nazad.
-Hranite decu bijelim lukom. Lakše ćete ih naći u mraku.
-Volim te, ali na tvoju odgovornost.
-Vuče, pogrešio si u jednom slovu. Trebalo je da me P O J E D E Š! (trudna Crvenkapica)
-Odmah se vraćam. Dođite sutra. (poruka na ulazu u jednu kancelariju)
-Izbacili su me sa koncerta jer su mislili da zezam dirigenta, a samo sam pokušavao saznati di je WC-e!(patomimičar)
-Odem do Berlina da napišem grafit, a oni srušili zid!!!
-Tko ima gliste nikad nije sam.
-Hvala bogu ateista sam.
-Nitko nije beskorisan. Svako može poslužiti kao loš primjer.
-Bolje biti glup nego lijep, ljepota je prolazna.
-Žene nam daju utjehu, ali da nema žena ne bi bilo ni potrebe za utjehom.
-Kad žena uči voziti ne stajte joj na put.
-Svaka generacija zamišlja sebe inteligentnijom od prošle i mudrijom od buduće.
-Mlad si samo jednom. Poslije smisli drugo opravdanje.
-Čovekov najbolji četveronožni prijatelj je krevet.
-Jednom sam izbačen iz ludnice zbog depresivnog utjecaja na ostale pacijente.
-Nisi pijan ako mozes ležat na podu bez držanja.
-Jedini problem kad ne radiš ništa je taj što ne znaš kad si gotov.
-Ne ostavljajte ništa nedovrš
-Ako se pre spavanja obriješ sekirom spavaćeš ko zaklan.
-Ako te volja raditi, sjedni i sačekaj. Proći će te!!!

... ima toga još ali sota je i ovo...
- 21:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>