empty space

petak, 24.03.2006.

JESENJI DAN


Rainer Maria Rilke

Gospode, čas je. Ljeto b'ješe dugo.
Spusti sad sjenu na sunčane ure,
a vjetre pusti da poljima jure.

Zapovijedi jedrinu zadnjem voću;
udijeli mu još dva južnija dana,
nek ispod ploda savine se grana,
a vinu podaj posljednju slatkoću.

Tko sada nema kuće, taj je više
sagradit neće. Tko je sada sam,
ostat će sam, da sluša romon kiše,
da bdije, čita, duga pisma piše,
i luta po alejama, gdje dah
jesenjeg vjetra suho lišće njiše.



---------------------------------------------------------

OZBILJAN ČAS



Tko sada plače negdje u svijetu,
bez razloga plače negdje u svijetu,
nada mnom plače.

Tko se sad smije negdje u noći,
bez razloga smije negdje u noći,
meni se smije.

Tko sada ide negdje u svijetu,
bez razloga ide negdje u svijetu,
polazi k meni.

Tko umire sada negdje u svijetu,
bez razloga umire negdje u svijetu,
pogleda mene.



---------------------------------------------------------
Ove dvije pjesme sam još davno prepisao iz neke knjige pod satom hrvatskoga u bilježnicu iz matematike (zato je bilo mučno pročitati kako točno ide pjesma). Nadam se da se i vama sviđaju... ;)
- 15:22 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>