na sunčanoj strani...

ponedjeljak, 07.01.2008.

still alive :)

a sta pisat? i nakon tolko mjeseci apstinencije,ja i dalje nisam pametna pisat.
ma ustvari,ne da mi se.lijencina jedna obicna sam.eto to sam!
nije da ne bi imala o cemu pisat..oooo da..bilo bi tu materijala :),ali nemam potrebu pisati.
pa eto samo za vas nekolicinu koji tu i tamo skoknete do mene da provjerite dal sam ziva...ako vec niste odustali :)
ja vas zato redovito citam i super ste mi svi..svaki na svoj nacin.
levantice...tebi od srca preporucujem da pocnes kakvu knjigu pisat jer ti to jako dobro ide....pisanje, mislim :)

ziva sam,zdrava sam...i super mi je u zivotu...idem redovito na jogu i to me je puno promijenilo...smirena sam..skroz. uzivam u dugim setnjama uz more....ugodnim razgovorima u dvoje....i nekolicini bliskih prijatelja.
prisjecam se kako je biti dijete,moja me kcer uci tome,ona zna,ona je mudra...kopiram njezine mudrosti...vracam se djetetu u sebi i uzivam.i ona uziva samnom zbog toga.odlucila sam da moram paziti,da ne odrastem nikad u potpunosti.da ne zaboravim na dijete u meni.

joj..da! moram vam se pohvalit,napravila sam tetovazu iznad dupeta :)...i ful sam sretna zbog toga,prizeljkivala sam je 10-ak godina.i sad u 32-oj sam si je priustila. nikad nije kasno sretan

al zato nikad usi nisam probusila smijeh ni necu.

nikad nije kasno za dobre zelje..i zato zelim vam najbolju godinu do sad! wave

- 14:30 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • something about..everything

Linkovi