na sunčanoj strani...

utorak, 26.06.2007.

bez naslova

pocela sam prakticirati yogu sna.fora je,jedina caka je da ne smijes zaspati :)
zamisli,da mozes,barem u snu,odvojiti svoj ego od sebe.da mozes biti samo promatrac.kul.
neki dan sam mog blentavog psa iscjeljivala energijom.blentavac je izvan sebe od ljubavi(psece naravno:) ),pa se u to ime isao boriti sa ostalim muzjacima :)))...najebo je,a jebiga..ipak je on manji,al ima veeeliko srce.
uzivam u onim malim svakodnevnim sitnicama i ne trazim previse.i dobro mi je.bas!
posao ko posao,a jebiga,vec sam jednom rekla da cu morat mijenjat profesiju.kako se postavit prema nekome kome je cijeli zivot u totalnom rasulu i ko je eto bas mene naso da svali sve probleme i krivicu?
lijepo.iskljucis emocije,stisas ego,shvatis da si napravio najbolje sto si mogao i krenes dalje.
sretna sam jer sam skuzila neke stvari i mislim da sam pocela kontrolirati vlastiti ego u kljucnim situacijama.
i sto je najbolje,super se osjecam poslije.
ne osvrcem se iza sebe,ostavljam proslost tamo di joj je mjesto,ne analiziram vise,ne trazim razloge..
bila na nekoj svadbi.jooj,ne volim svadbe,a ne volim ni pogrebe..sve se svodi na isto..svi piju,jedu,gledaju se..komorna atmosfera..barem dok se ne popije casica vise :)..gleda se ko je kakav poklon donio il kolko je debela koverta.u mom slucaju za otupljivanje svih osjetila odlicno je posluzila medica i crno vino :)
smijala sam se dok je mlada bacala buket svim onim curicama koje su se lomile u stiklicama da ga ulove,dok su se njihovi decki za glavu drzali :))..
decku koji je tu noc bio pijan ko cep i skakao po plafonu,drugi sam dan platila medicu dok je pio neki sokic da dodje sebi :))
i ovo ljeto krece turneja po otocima i po istri..a cilj je dobro se zajebavat i iskopcat mozak od svih suvisnih informacija..naravno,duhovno uzdizanje je uvijek u prvom planu :))..

krecem u kupnju MOJIH 70-ak kvadrata i niko nece bit sretniji od mene kada moja nozica predje prag mog novog stana!!!
dosta trkeljanja za danas u virtualnom svijetu,jos uvijek mi je drazi ovaj 'stvarni' wink

- 17:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • something about..everything

Linkovi