subota, 08.12.2007.

„Dični“ HRVATSKI doktori – DI STE !!!???

Kako ti se život na brzinu okrene naglavačke. 14-ak sati, da budemo precizniji. Per astra ad aspera (ako je ovaj inverz poznate latinske izreke točan ;-). Od zvijezda do trnja !

Sve je počelo havarijom mog HP-Compaq laptopa sinoć oko 10 sati navečer. Problemi ili s baterijom ili s punjačem ili sa sklopom za punjenje ne znam točno, ali iz laptopa se počelo pomalo i dimiti, osjetio se smrad i stvar je završila u debaklu ! Jutrošnji posjet Mikronisu gdje je laptop kupljen je rezultirao „samo“ eliminiranjem punjača kao potencijalnog uzroka kvara. Servis im, naime, subotom ne radi :-(.

Ipak, stvar se nekako popravila jer sam na svom Zavodu našao laptop koji se (po potrebi) koristi za nastavne potrebe tako da sam se pokrio barem za vikend. Došao sam doma oko deset sati u dvojakom rapsoloženju – silno nasekiran zbog kvara laptopa i nedostupnosti direktorija My Documents na njegovom hard disku (zadnji temeljiti backup na USB hard disku je od ljeta – je sve znam što ćete reći ;-) - ali bar se nadam da hard disk nije riknuo) i ponešto oraspoložen činjenicom da sam našao barem privremenu rezervu.

Žena je odlučila „surađivati“ pa je pošla s djecom malo van, da tata „povrati ravnotežu“. I to je upalilo izvrsno ! Malo sam prosurfao, pogledao svoj blog i komentare na prethodni post, pogledao i pollitika.com i sve je izgledalo da će biti OK. Još je preostalo popodne odraditi rođendan prijateljevog sina (odnosno, TADA se to tako činilo !), na kojem se očekuje atmosfera s good feelings all around jer će se skupiti barem 5-6 dječice ;-) i onda „Idemo dalje“ u nove radne (i sve druge) pobjede :-).

A umjesto toga ...

Taman je bilo negdje malo prije podne kad se žena vratila, što je i moralo biti jer smo između podne i jedan imali zakazan pregled kod ginekologa (na kojem smo, btw. trebali saznati i spol djeteta ;-). Pregled koji je naručen, a to je za ovu priču VRLO BITNO, preko jako dobre (da ne kažem najbolje) prijateljice moje bolje polovice (koju ćemo za potrebe ove priče nazvati G.), a čiji je suprug i kum našem sinčini prvorođencu. Kad je parkirala pred zgradom, supruga me po starom dobrom običaju nazvala na mobitel da pomognem s transportom djece i stvari gore do stana i sve je izgledalo OK.

Dok nisam izašao iz zgrade.

„Jesi li ti napisao post u kojem kažeš da bi bejzbol palicom pretukao sve doktore ?“

Ja blinkam, resetiram se i kažem „Aha, ali nije to baš tako“. Dalje nisam stigao ...

„Jesi li ti normalan !!!“.
„G. me sad zvala i rekla da su svi u bolnici pročitali taj post !“
„Da koji je to kreten napisao“
„I da ona više s tobom neće razgovarati !!!“
„I da ja neću moći roditi na ...“
„Da ovaj pregled danas još može, samo zato da saznamo spol, ali da više ne dolazi u obzir“
„JESI LI TI NORMALAN !!!“

Tako će meni moja ženica.

Dok smo se popeli do stana, uz temeljitu baražnu paljbu sam shvatio da se našoj prijateljici ginekologici nikako nije svidio moj post. Isto tako ni njenim kolegama. Čak bi se moglo reći da su to shvatili poprilično osobno.

A kad smo ušli u stan, došao je red i na Zvonu Radikalnog.

UZAVRILA MI JE KRV !!! Uzavrila mi je do TOČKE KLJUČANJA !!!

Uzavrila mi je zbog razočarenja u dragu prijateljicu koja očigledno nema ni minimum samokritičnosti prema svojoj profesiji, a da stvar bude gora, nju sam oduvijek smatrao primjerom hrvatskog liječnika kakav bi on morao biti !
Uzavrila mi je i zbog razočarenja u moju dragu suprugu koja me bespoštedno napala a da nije pročitala ni slovca iz tog, navodno strašnog posta, pokazujući se kao klasična hrvatska „kukavica“ koja će se prignuti do poda i lizati cipele „krasnim“ hrvatskim doktorima samo zato što eto „ja moram roditi“, a „majka ti upravo počinje borbu s rakom“.
Uzavrila mi je i zbog toga što mi je temeljitvo upropašten današnji dan – dan kad smo trebali saznati spol našeg trećeg djeteta.

O da, uzavrila je krv Zvoni Radikalnom !
Toliko da sam se pošteno izbeštimao (u sebi, a ponešto i naglas, dok djece nije bilo blizu) na sve hrvatske doktore (a sad se ispričavam svim onima koji svoj posao rade savjesno i pošteno). Toliko sam se nasekirao da sam poslao ženu samu na pregled (prvi put u tri trudnoće !) a ja sam ostao doma pokušati se smiriti igrajući se malo s djecom. Što je i upalilo po ure - stvarno smo složili lijepi „dvorac/svemirski brod/garažu“ od kockica. Ali ne duže od toga.

Misli su mi se rojile glavom dok sam šetkao po stanu ko lav u kavezu ... Kad se žena vratila, samo sam je pitao je li na pregledu sve bilo u redu, i kad sam dobio pozitivan odgovor povukao sam se u svoju sobu i krenuo pisati ovaj post.

A ti silni „krasni“ hrvatski doktori koji su pročitali moj prethodni post i siiiiilno se uzrujali nad takvim „atakom“ na njihovu cijenjenu profesiju – DI STE ?

Ovo je blog s otvorenom mogućnošću komentiranja ! I pročitajte malo komentare čitatelja ovog bloga – poslušajte malo što narod ima za reći o „bejzbol palicama“

DA VAS ČUJEM !!!

Samo kliknite na ovo „Komentari“ i napišite što je to krivo u mojem postu ! A ako imate muda potpišite se i imenom i prezimenom i stanite otvoreno u obranu kolege koji je traljavim pregledom nalaza (prije tri godine !) osudio ženu na smrt od raka!

AJDE – DA VAS ČUJEM !!!!!

Da, stvarno lijepi početak vikenda. Fala Vam lipa svima. I ženi, i doktorima, i prijateljicama i HP-ovom laptopu. Fala i uredništvu blog.hr-a što su me izbacili s Cool liste :-).

A sad idem pitati ženu je li saznala spol djeteta ...

- 15:16 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>