srijeda, 24.10.2007.

Triba napisati STOTI post a ja u BANANI !!!

SINUSI !!!!

ĐAVA IH CRNI ODNIJA !!!

I njih i promjenu vremena zbog koje se upale pa glava radi ko semafor. GAAAAAAAADNA glavobolja koja se (tek) smiruje Plivadonom svakih šest sati.

Razbija ...



STOTI post, a najkraći. I najgluplji :-))))) Treba li u tome tražiti kakvo dublje značenje ?

Jednom rječju – TEŠKI DEBAKL.

A za one koji su došli pročitati kakvu „pametnu“ političku analizu imam samo jednu poruku – JEBO POLITKU, ZDRAVLJE JE NAJVAŽNIJE !!! (a political junkies mogu proslijediti na pollitika.com - tamo uvika ima "puno lipih stvari" ;-)


UPDATE: Kako stoti post ipak zahtijeva "nešto malo više", rekoh da bacim još koju rečenicu (izgleda da me još drži dupla doza Plivadona koju sam popio prije spavanja ;-). Neću ništa pametovati (a da samo znate koliko sam u zadnjih mjesec dana imao ideja "što ću pisati za jubilarni stoti post" headbang ), već ću Vas uputiti na neke zanimljive stvari za pročitati.

A prva je tekst Nikole Vuljanića o tome kako HDZ pokušava aferu KIM privesti kraju "ispod žita". Ja sam se naprosto ZABEZEKNUO kad sam to pročitao, i teško mi je vjerovati da bi HDZu tako nešto moglo pasti napamet. A opet, HDZ je to, SVE JE MOGUĆE !!! Stoga, kliknite ovdje i pročitajte ...

Drugi je tekst "ministra pravosuđa", cijenjenog kolege opinioiurisa koji je u postu "Europski sindrom zakrivljene banane stigao u Hrvatsku" dao APSOLUTNO BRILJANTAN PREGLED odnosa Hrvatske i EU. Ako se sjećate priča o tome kako će nam EU "propisivati zakrivljenost krastavaca", onda svakako pogledajte ...

I za kraj ću Vas uputiti na jednog kolegu blogera. Kolega sagittariusclassic jednostavno rečeno SVAKIM SVOJIM POSTOM POGAĐA U SRIDU !!! I tu se nema što više dodati :-)))). Ne piše često, ali kvaliteta je ovdje debelo važnija od kvantitete ...

- 22:58 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>