petak, 06.07.2007.

Ko to kaže da ne trebamo ući u NATO – KO TO KAŽE !!!!????

O ulasku u NATO je bilo podosta priče : ovdje, ovdje a i ovdje. Lomila su se koplja, razmjenjivali argumenti, i iako u zadnje vrijeme podrška ulasku u NATO značajno raste moram priznati da sam bio donekle iznenađen razinom odbojnosti prema NATO-u u komentarima na navedene postove.
A onda sam neki dan na cronomy blogu (pod Lipanj 21, u IZVRSNOJ sekciji posvećenoj ekonomskim temama vezanim uz predstojeće izbore – Bepo, svaka čast !!!) naišao na ovo:

Udio turizma u Hrvatskom BDPu je iznad 20%, što je čini najovisnijom zemljom o turizmu u Europi. (Maldivi sa udjelom od 63% su najovisnija zemlja u svijetu.) Ta ovisnost je opasna jer je turistička potražnja vrlo osjetljiva i prihodi elastični, što čini ekonomiju vrlo osjetljivom na vanjske šokove poput oružanih konflikata ili terorizma. Udio turizma u izvozu je 40% i najveći je izvor strane valute.

HALOOOOOO !!!!

TURIZAM NAM NOSI 20 % BDP !!! Znao sam da je puno, ali me je ovo ipak iznenadilo !!!

A u susjedstvu Kosovo (pokažite mi Srbina koji je spreman potpisati dokument o otcjepljenju Kosova) i Bosna (za koju se ne zna hoće li završiti u helaću ili kao raj na zemlji; i koliko će još biti u ovom ni-vamo-ni-tamo čistilištu).

I ONDA NAMA NE TREBA NATO !!!!!?????

Gospodo, let's get serious ....

- 13:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>