četvrtak, 01.06.2006.

„Da li bi moglo da vaš sin NE DOĐE u vrtić 16. lipnja ?“

Time is short, ali ovo moram podijeliti s vama.
Sjedim ja tako za kompjuteru kad uleti supruga s pitanjem: „Hoće li naš sinčina ići u vrtić 16.6. ?“.

Blank. Reset sistema ?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kakav fuckin 16.6. Što je 16.6.-og ? Kakvim me to idiotskim pitanjima smetaš dok radim na doktoratu. Koji k.... I već krenem da se zalaufam, kad me ona prekine i rekne da ju je to pitala teta u vrtiću: „bi li moglo da naš T. ne dođe u vrtić 16.lipnja“.

A meni ništa jasno. Dok nisam pogledao u kalendar zujozujozujo.

Aaaaaa, tu smo ... 15. lipnja je praznik (blagdan Tijelova) !!! I cijela priča odmah dobija smisao. Praznik je u četvrtak pa se tete, u najboljoj hrvatskoj tradiciji headbang, organiziraju za spajanje vikenda. A kako je petak (ipak) radni dan, treba vidjeti koliko roditelja namjerava taj dan poslati djecu u vrtić. Pa ukoliko ih ne dođe puno (što je vjerojatno) neke tete će moći biti slobodne i uživati u bogomdanom pravu na četiri dana finog godišnjeg odmora (a i vrijeme će se valjda proljepšati).

I to je sve 5 i u biti predstavlja dobru organizaciju.

A čemu onda ovaj post ? E pa zato da kažem da me izrazito zasmetala formulacija pitanja. Teta nije pitala „da li će Vaš sin doći u vrtić ?“. A ne. Ona je u samom pitanju odmah izrazila i željeni odgovor : „bi li moglo da Vaš sin ne dođe u vrtić ?“.
E, kad sam povezao konce, odmah mi se digo tlak. I nije me brzo pustilo.

Sasvim je izvjesno da će tih dana u dnevniku biti prilog o tome koliko se radnih dana u Hrvatskoj izgubi zbog spajanja vikenda kad praznik padne u četvrtak ili utorak i koliko milijuna kuna to odnese iz dragocjenog GDP-a. Pa kad to rade (gotovo) svi Hrvati (čast izuzecima), što ne bi i tete u vrtiću isto tako.

Ali, zar smo dotle došli da tete u vrtiću „nagovaraju“ roditelje da ne dovedu svoju djecu u vrtić kako bi one mogle spojiti vikend (i da vjerojatno u „negativnom“ kontekstu spominju one roditelje koji djecu ipak dovedu – pričanjem tračeva ili šprdnjom na njihov račun ili na račun njihove djece – „ah, osveta je slatka“ njami).

Zar Hrvati doista toliko ne vole raditi bangbangbang ???

Napomena autora: Gornje pitanje je retoričko nut.

- 00:36 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>