zvjerinjak

06.07.2006., četvrtak

kako opisati glazbu koja te u cijelosti opisuje.. tesko.. ponekad se cini kao mali kaos koji je razbacan uokolo a opet tako doslovno pogadja svaku tvoju faking misao..
onih par nota po glasoviru, onaj bijes koji pijanist ispraznjava na tipkama, tako doslovno opisuju tvoje osjecaje prije spavanja.. taj nemir koji te drzi budnim kasno u noc..
ali to nije sve, tu se ubacuje saksafonist koji svakom notom opisuje jecaj tvoje duse.. za nevjerovati je kako nesto veselo moze prerasti u blues i napuniti tvoje oci suzama..
tada se okrecem prema tebi i pitam se zasto se nalazim u ovoj sobi ispunjenom prazninom.. ne mogu vjerovati da sam se izgubio u stranicama knjige ispunjene smrcu.. ne mogu vjeroravati da sam se izgubio u stranicama citajuci kako cemo umrijeti sami.. tesko je to stivo za nekoga poput mene..
nego, jebiga zastranio sam od teme.. misli mi bjeze..
tu dolazi bubnjar koji svojom zestinom, svojom improvizacijom docarava moj krvotok.. svaki njegov udarac odrazava se na otkucaje mojega srca.. oprosti sreco ali ni ti to nisi mogla pobuditi u meni..
vokal, tako prekrasan glas, toliko snage u njemu, toliko osjecaja otpjevanih u par nota.. nikada neces to postici, to je san iz kojeg me neces probuditi..
na kraju si rekla da je jazz glupost, kaos koji ponekad pogodi pravu notu, da nikad neces shvatiti sto ljudi vide u tome, da sutim.. seceru, oprosti sto ti to govorim, ali nikada neces shvatiti moje misli.. nikada neces spoznati sklad, najljepsu simfoniju u mojoj glavi.. moje misli.. moj jazz..

jazz
- 22:46 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Free Site Counters

hit Counter



pila



krochite u brlog mojih misli
iliti jednostavno pitajte:
icq: 321 921 812
msn: beschtia82@hotmail.com

jukebox

century_child

live_on_two_legs

audioslave

alive

let_love_in

audio

be_yourself

sisters

temple

bush

perfect circle

lateralus

tool

the doors























linkovi

some pics

beer
starke
trespassing
face
love
blindedby_truth
bed
in_the_inferno
inside_the_secret
neplusparler
needles_colour
punk
rage
you_cant_spell_slaughter
you_never_loved_me_anyway
your_bleeding_heart
glass