zvjerinjak

05.07.2006., srijeda

noci pokraj tvojeg prozora

sve moje pjesme, sve moje misli blijede.. svi moji snovi se smiruju.. skrivam se u mraku sa svim izgubljenim bitkama.. nijednu bitku nisam dobio..
molim te ne bacaj sve ove godine, znam da sam grijesio.. neprospavane puste noci, alkohol i agonija.. sve sam to prosao..
sada znam da nebo ne postoji, andjeli samo spavaju! ako si pistolj molim te ustrijeli me.. ako si vrijeme zaboravi me.. ako si zivot molim te zaobidji me.. ako si bog oprosti mi!
samo spavaj, ne boj se, zatvori oci i lezi u krevet.. bdijeti cu nad tobom kroz cijelu noc poput petra pana kako bi mogla sanjati bez straha.. iako neces sanjati o meni..
ne..
ti i ja..
u nekom drugom snu!
prisuljati cu se tvojem prozoru i gledati te kako spavas.. i dao bih svoj zivot samo da bih mogao zivjeti u tvojem snu.. samo da bih opet bio s tobom..
ne, nebo stvarno ne postoji, andjeli samo spavaju! ako si pistolj molim te ustrijeli me.. ako si vrijeme zaboravi me.. ako si zivot molim te zaobidji me.. ako si bog oprosti mi!

window
- 11:10 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Free Site Counters

hit Counter



pila



krochite u brlog mojih misli
iliti jednostavno pitajte:
icq: 321 921 812
msn: beschtia82@hotmail.com

jukebox

century_child

live_on_two_legs

audioslave

alive

let_love_in

audio

be_yourself

sisters

temple

bush

perfect circle

lateralus

tool

the doors























linkovi

some pics

beer
starke
trespassing
face
love
blindedby_truth
bed
in_the_inferno
inside_the_secret
neplusparler
needles_colour
punk
rage
you_cant_spell_slaughter
you_never_loved_me_anyway
your_bleeding_heart
glass