žvile.blog

27.11.2006., ponedjeljak

ponedjeljak

danas opet na job do četvrtka,tek petak slobodan.
ujutro sam bio na cugi s mišom i malo smo pričali i došli na temu M.
pričao je s njom i sve mi objasnio na svoj način,to me razveselilo jer i ja tako mislim,
vidjet čemo kako dalje,ja znam šta je meni u glavi,meni se sviđa,superje.
želim je više upoznati.
+pusa ljepotici+

danas sam trebao popodne po nalaze pišanja ali sam bio preumoran tako da ujutro poslije joba idem.
par misli za ovu subotu:
bilo je okej,ništa extra
debeli je pao ispred redara u aqvaću jer se prenapio pa nikog nisu pustili
na kraju smo završili u macau na isto jebenoj ziki.
završetak večeri neredovit san kod prijatelja u vukovarskoj,spavalo nas je cca 7-8,
ubili su me svi oni tramvaji i promet,nikako da zaspem u komadu,ali mi je bilo lijepo u krevetu.

jućer sam bio na kraju toliko umoran da sam vegetirao i mrma i na jobu.
zato sam sad odmoran.
blaženo kljucanje

pus blogari
idem jest i pod tuššššššššššššš

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.