žvile.blog

31.10.2006., utorak

noć vještica


akhglfagzfchkghxcykgcvhk nbyxnvfckhsgbdfhgbchkbh,yxcbvn,,yb,nbcvkb

paupaupaupaupaupaupaupau

opet sam solo cijeli dan


šta da radim?

prilika da popravim način života na bolje


30.10.2006., ponedjeljak

30.10 happy birthday

sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut


sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut


sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut


sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywinknut
sretan mi rodjendansmijehwavesmokinpartywink:nut

29.10.2006., nedjelja

29.10 nedjelja

dobroooo jutrooo

nemogu vjerovat da se tako osjećam na tako sretan dan za mene

sve je drugačije

idem se tušnut pa se možda razveselim za par stupnjeva

neznam ni sam šta danas
slobodan jesam ali nema inspiracije
valjda će neko nešto veselo ponudit na lageru danas

samo da kažem šta mi je u glavi i bit će mi lakše
iskrenost će me spasiti ma kakve promjene donjelo

grem!

26.10.2006., četvrtak

26.cener

slobodan sam danas!

za sad
sud dalje odlučuje


pozdrav u 112 postu


18.10.2006., srijeda

---------------------------------------------------------




njamiwaveeekzujoludmahpartybangroflcool

18.10

dobroooooo jutrooooo

nemam ideje
ne želim reć šta

najbolje se natršit i zabrijat
valjda neće bit dosadno
prerano sam se digo kvasac

ne smijem auto zaboravit oprat

17.10.2006., utorak

utorak

in short:

jućer se desilo nešto super
fina malina

slobodan sam danas

nesanica me pere
al kad popapam odo je u sedmo nebo
čista horizontala

dobio sam upitnik i preporuku za posao
u končaru
pa da vidimo

sretan sam

zima je ujutro gro

plača je ovaj tjedan

rodjkas mi je za 13dana



pozdrav blogaglobericiglobablogerici

15.10.2006., nedjelja

sunday

ukratko jučer:

ja i ams
vodka i red bull
buksa vrtovi
cvajgonž cuga i druženje
van s ekipom na sljeme izlet
razbijanje
svi mrma oko pol 3
am se ne diže za mrma
kljuc na grmi 4 čuke
pa u bolji život.


za kraj :
sjetio sam se kad se digla u pol7
di sam?žvile di smo?
mislila je da je mrmeka u krevetu.smijehsmijeh
duguješ mi šta sam te odmorio.
iznenadi me.
chus

14.10.2006., subota

subota

napokon SLOBODAN nakon 15 noći radabang

to je tosmijeh

odo u krpe pa u 2 pod tuuuuuuuššššššmouthwash


pozdrav ams.mah

13.10.2006., petak

petak trinaesti

evo i me

job job job bojburninmad
ne mogu više

još mi je zimeka
zaliven
neka treskavica

moram se sredit

brijem da ću se zaletit s autom negdje u prirodu makar to bilo solo
jer kvart mi je depresija u zadnje vrijeme
malo odchilat pa onda tek razmišljat kud dalje prije posla.

dosta
odo ja pod tuuuuuuuuuuuššššššššššššš da mirišim za
ovaj crni a možda i sretan dan.
o drugima ovisi kakav.

poljubacccccccccc

12.10.2006., četvrtak

zjev zjev

evo i mene iz horizontale


neda mi se nigdje
sad me ros zvao on je sa ams


brijem da grem van oko 7.15
nema smisla pre


idem na pljugs
i razmišljat
pa možda netko i nazove.


goodbye golden eye

par misli

evo i mene mrmeka

sutra je petak 13

umoran sam od svega

trebam nekakvo olakšanje

all i need is happynes

spavat ću duže danas

inače sam lila

pozdravljam sve koji žele biti pozdravljeni

10.10.2006., utorak

zimeka

smrznul sem se ko pingu

gotovo je izigravanje češkog turista

ukratko:

ok sam ne pušim tolko
2 3 dnevno lila

inače sam isto ok
kao mentalno
psihićki

preumoran sam tak da odustajem i idem SANJAT
jebeš probleme
samo head up

09.10.2006., ponedjeljak

pon 09.10

evo i mene mrmeka

šišnul sam se

umoran sam

idem sanjat nešto lijepo
pa se postamo oko 3 kad se žvile naspava


šalalallalalalaa stižem ja snovima
šalalalalalllaaa svima vama pusa

08.10.2006., nedjelja

saint sunday

istodobno i dan nezavisnosti hrvatska
hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

u jedan se budim da iskoristim činjenicu da svi odlaze
kod tete u rakov potok na roštilj.
imam vremena da snimim cd
opustim se
zalimpa last of frula
a onda oko pol 6 moram i ja na party kod tetonž
pa na job isusov

KADA ODEM PRIJATELJI
NA GROBU MI PJEVAJTE VI
O OVOM TUŽNOM ŽIVOTU I
NESRETNOJ LJUBAVI


see you later

07.10.2006., subota

sobota

ujutro u pol 7 mi došo vujo i dalmatinac na cross
bili su u aquariusu s ostatkom ekipe
pa me došli posjetit


opet radim i to me kolje
jer ostali razmišljaju di i kako
a ja o depri zbog ljubavi i joba



sad ću prema van s ams
čim odchila s rosom
pa ..-.





06.10.2006., petak

faking petak

i danas na party u king cross

raspoloženje:nikakvo

zdravlje:žgaravica

posao:no coment

novac:ok za danas

ljubav:nije kako bi ja htio


ludblablapuknucuheadbangburninmadmad


sve je super ali bi moglo biti tako lijepo
samo ........... .... .. ........ ....... ..... ..
j--- -- ------- - - --- -- ----


nema veze
ŠTA PALME NE RASTU


POZDRAV AM

04.10.2006., srijeda

98 post srida

par misli pa HORIZONTALA

mp3 sam kupio za auto

još "ne" pušim

zdravlje:bolovi u kralježnici
kronični umor i pospanost...........

ljubav:neodređeno

posao:jeb.. job

novac:li la

mental:u sedmom nebu

još da vas rasplešem:




03.10.2006., utorak

hahahhhahhahaha



hahahahaha
ha ha ha ha ha ha ha

još "ne pušim"
ak me žišku


nervozicaaaaaaaa


prepusti loptu drugom kad
nejde u smjeru kojem bi ja tija

aaa


ha ha ha ha ha ah


pusca svim pa i njima


j- ----- --- ------kiss



VJETAR U KOOOSI NEK TE NOOOSIIIII

02.10.2006., ponedjeljak

ponedjeljak

došo sam doma oko pol cenera nakon grada
horizontala do sad

sanjao sam ams ali ne sjećam se točno
u kakvoj situacione

nisam se dugo ljubio
zato imam svakakve snove i
razmišljanja

idem se tušnut da mirišim
pa vanka u BOLJI ŽIVOT


HEs a PLAYER
PLAYER!
WHAT YOU GONNA DO?

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.