Zuzzu Bluzz

subota, 10.03.2012.

RECESIJA Á LA DON KORLEONE

Bilo je to u doba one prve recesije. Don Korleone je moj nekadašnji šef u pubu gdje sam tada radila, a tako ga zovem jer ima glas kao Don Corleone iz filma Godfather. O zgodama iz puba još ću vam prićati, ima toga za cijelu knjigu... ali sam se prisjetila ove "epizode".

"Vrag je odnio biznis... znaš Zuzzu.. ako budemo ja i ti još imali posao biće to velika sreća... " govori Don Korleone dok ispuhava dim cigarete u velikom oblaku i mudro kima glavom dok stojeći na uglu puba prosmatra svijet oko sebe.

I ja kimam glavo, praveći se mudra, a jedva se suzdržavam da ne prasnem u smijeh. Namijestim ozbiljan izraz lica:

"Stvarno, Don Korleone? Zar je već tako strašno?"

"Je, je... ozbiljno ti kažem. Čak i kurve moraju radit na popust," tvrdi on samouvjereno dok mu oči slijede plavoj Ruskinji od nekih 20 godina koja izgleda kao dijete.

Drmnem ga laktom: "A kako ti to znaš, a?"

On odlijepi oči od Ruskinje i bijesno me pogleda, kao o čemu to ja...

"KAKO ZNAM, KAKO ZNAM!!!!" eksplodira on u milisekundi. "Idi tamo pa vidi," pokazuje mi rukom na tradicionalno crvenu londonsku telefonsku govornicu koja je tapetirana naljepnicama sa golim djevojkama i telefonskim brojevima (cijena niđe, da se razumijemo).

"Znači sad možeš dobit dvije za cijenu jedne," namignem mu i puknem od smijeha.

Don Korleone ne može si pomoči i smije se samnom... "Dobra ti je ta," kaže a u glavi nešto kalkulira....

______________________
Ja inače nemam pojma o privatnom životu Don Korleona, ali znam da pušeći na ulici po cijele dane razgovara sa različitim ljudima... neki su sumljive sorte, drugi su turisti, treći su ljudi koji rade u okolnim uredima, a i policajci su redoviti gosti pošto "stanuju" u susjednoj zgradi. I jer je u Londonu već tako da se druže ljudi različitih profila, kultura, vjera, osobina, morala itd... želim samo reći da nije nužno da je Don Korleone "konzumator" odredjenih usluga, ali sigurno ih poznaje putem onih koji jesu. Inače kako bi on to mogao znati, mene lično niti najmanje ne zanima, samo ne bih htjela da se pojavljuju špekulacije glede njegovog privatnog života.

- 15:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #