zato jer..

utorak, 04.07.2006.

NSB

nsb je divno mijesto,za sve i svakog,,
sam ne za učit nekaj.Eto već pet godina tu dolazim u ovo neko predljetno vrijeme,sva nadobudna i puna vjere u povratak koncentracije,al ga nema..
daakle..zašto ne volim nsb..
na ulazu moram ostavit cijelu torbu na garderobi,valjda da im netko nešto ne ukrade gore,a takitak se krade.znači ostavim ja svoju torbu,naravno istresem van apsolutno sve,e al onda to sve nesmijem staviti u neku vrećicu,jer vrećica šuška tam gore nekome.
znači nosim cirka 400papira bez fascikla,markere,lovu,kartice,broj od garderobe,mobitel(koji do trećeg kata bar 2put padne).pol litre vode skrivam pod majcu,voda je zabranjena,A nemrem ja učiti bez vode,,ko što reko sam pijem i pišam.Voće mi se redovito prospe dok provlačim karticu,onda me kontrolor opere,gospodićna hrana se nesmije unositi untra,,pa nije to hrana!!Ajde da nosim taperver s paradajz juhom.onda te svoje jadne dve jabuke vratim simpatičnim dečkima na garderobi(oni su valjda najbolje kaj se nsbu desilo)I ajmo sve ispočetka..
Ok prošla sam rampu,,sad traženje mjesta...sve je puno,,,ekipa je uglavnom na petom na kavi,,al stol čami po dva tri sata prazan.Nije bed,glavno da je savijest čista oni su u nsbu,a sad kolko produktivni,,manje bitno..
Hrvanje oko mjesta je isto bitna stavka,,kad se očisti kreće usporeni film..dve pantere se graciozno kreću prema praznoj stolici,,al hod se ubrzava,,na dva tri metra,jebeš stil..bacaju se skripte..papiri lete,,i čiji prvi slete,il pogode stol..dobiva meč.jednostavno..
Hm spavače podržavam,,one plave fotelje su komotne,,gore puše klima,,ko bi im odolio.
Sobice sa strane više nisu što su nekad bile,sex rooms.To se znalo,vozi se liftom ak ne želiš nekog prekidat u jednom na brzaka.Sad za odmor valjda služi wc,bar sam tak skužila po porukama s vrata..
Ja ćik pauze odrađujem po hodnicima,al i tamo zaluta koji pozer s uletom,i kaj radiš tu?..da kaj radim pušim!da trebam društvo otišla bi na peti i natri sata zapela u površnim razgovorima oko ispita.a dobro,valjda je svima glava puna svega pa ni nemaju kaj pametno za reć.O sori da,imaju..o modi..Trebalo bi zorganizirati nsb fashion week,,da svi oni i one ispeljaju svoje najbolje i najsexi kombinacije za čedno učenje u nacionalnoj biblioteki.
Samo još fali bazen na krovu,,da se menekenke mogu skinut u bikinije i bućnut u vodicu.Bar bi bilo više mjesta po katovima,a svi bi se fino sparili i jednog dana pričali djeci kak su se upoznali dok su studirali.Ma mogu i svadbu napravit u nsbu.ovo je zgrada za sve(da prilozi u restoranu su fini i jeftini).
I eto tako se ja stopila sa masom,,zapela na netu,ostavila post,bar nešto konstruktivno,,super spičkan tip pored mene igra igrice na kompu.Idem pušit na moj omiljeni hodnik,možda popijem i kavu..hmmm

- 19:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • zato jer je krivo,ali pišem,
    i zašto ne podijelit,putopise,fotke,pjesme,
    pozitivne,konstruktivne,negativne,
    zavisi u što će se razviti...
    za sad sam eto ipak histerična kokoš...
    i ovo su moje neke stare stvari...
    iskopane i tu sad gole leže,
    čekaju da ih zgazite...ili ne.

Linkovi