zato jer..

ponedjeljak, 03.07.2006.

jedna za wishing on the star..


e nešto mi se desilo i komentari mi ne ostaju pa eto kom.na post moje zvijezde tam.znači situacija je vako,,čovjek diplomiro(ispišo krv)zadnjih 5mjeseci bio sam u papirima i guroi stisko zube,ne spavao,,sve odvalio a sad nije sretan..fizika u tijelu,,eto
mislim da znam o čemu se radi,e stvar je u tome kad učiš i mučiš mozak ti je nabrijan na220 i ideje niču ko gljive,al ne možeš baš to nešto raditi baš sada zato kaj te čeka ispit ili više njih.uvijek smo najkreativniji u fazi velkog umnog opterećenja,evo ja sad učila urbanu po 12 sati dnevno,metabolizam mi se tolko ubrzo da sam SMSam(interna,hehe) sve bi ja: šivala,žonglirala,plesala ,pisala,a znaš kaj i sve to radim,skužih po putu (zadnjih 6 godina)da sve ono kaj bi radio baš sad treba raditi baš sad.jer poslije nestane,mozak više nije na 220 i nekako nestane svega,svih gljiva i šume i kiše,,zato valjda meni ide na tom faxu malo sporije,al kad ne učim bome nisam ni kreativna.jedno veliko ništa.zato je cijeli život škola i skupljanje znanja nikad ne bi trebalo stati,,sam vježbat mozgić,sive stance,jen dva,hopsa sa(evo pijesma za sevku)a tu leži i sreća,valjda si cijeli aktivan pa se i one žljezde sreće sprazne i seratonini spičkaju ravno u vene,,pa si hepi.tak nekak otprilike ..a ono međuzemlje,,hm da neznam kaj bumo s tim,,to je onaj dio o vuku i janjadi,,znaš kaj sam mislila.

- 18:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • zato jer je krivo,ali pišem,
    i zašto ne podijelit,putopise,fotke,pjesme,
    pozitivne,konstruktivne,negativne,
    zavisi u što će se razviti...
    za sad sam eto ipak histerična kokoš...
    i ovo su moje neke stare stvari...
    iskopane i tu sad gole leže,
    čekaju da ih zgazite...ili ne.

Linkovi