zato jer..

subota, 01.07.2006.

Živeli ispitni rokovi

evo doktore da vam se otvorim,
jako me rastužilo to što mi nitko ne ostavlja postove a ja nemam proklet kaunter pa neznam dal itko ovo čudo opće gleda,,
inače putujem,mislima naravno misim,baš me nađe u jednoj desetominutnoj pauzi usred studiranja urbane geografije ak ništa drugo bar se kulturno uzdižem dok sladoled ližem.he.
ljeto se bliži,ja sam u planovima i programima,,svima vam toplo preporučam Korčulu početkom kolovoza,, sgooglajte festivala-istruga i da vidite čuda,e tam ću se muvati i nadam se da se vidimo.Za obožavatelje šatora,bit će i mini kamp!inače istruga je poznata kao najveća plaža ljekovitoga blata na jadranu,al ima i čistog mora,,planktona koji svijetle dok se kupamo goli noću,taj dio mi je najdraži.uuuuuuuuuuu
Znači svi na korčulu!Ja ću se inaće provozati od istre do dubrovnika,a krajem augusta cijelu sebe ću nesebično predati makedoncima,naime tam su neki dobri ,volonterski kampovi umjetničko-ekološke orjentacije,možda i nisu tak dobri,al kad se ja tam pojavim..tssssss.
U zadnje vrijeme prijatelji mi diplome primaju,pa slušam stimulativne govore njihovih dekana:svaka vam čast ,vi ste među 8%najobrazovanijih građana Hrvatske,dok ih je čak 10%nepismeno.Sada imate diplomu u ruci i gdje god da se pojavite koračajte zadovoljno,sa stavom i uzdignute glave.Ne bojite se svojih ideja ,već ih ponosno prezentirajte svijetu,aplauz za mame i tate što su odgojili tako divnu i pametnu djecu,ajde i vi rađajte puno malih pismenih hrvata,bla bla,,sretno vam u životu!
to je bilo na ekonomiji,kod mene to izgleda otprilike ovako:Svaka vam čast,diplomirali ste,ispišali krv.
A sada dragi moji snalazite se kako znate i umijete jer posla neeema.ajde vi ko janjad među vukove.
zato nejdem na promocije na svoj fax,protestiram,sve dok ne diplomiram(do Božića valjda)
E u to ime,idem ja sad malo širit znanje.pozdrav kom već.

- 16:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • zato jer je krivo,ali pišem,
    i zašto ne podijelit,putopise,fotke,pjesme,
    pozitivne,konstruktivne,negativne,
    zavisi u što će se razviti...
    za sad sam eto ipak histerična kokoš...
    i ovo su moje neke stare stvari...
    iskopane i tu sad gole leže,
    čekaju da ih zgazite...ili ne.

Linkovi