zato jer..

petak, 09.06.2006.

krljica

a ne mamice ti se nagledam...
ajde malo po materi...

nema višše ideja,, nišššššššššššššššššššššššššta.
zpzp

Ja sam od Zuzi prijatelj. Mislim da kod žena pobuđujem majčinske osjećaje i nakon nekog sam vremena shvatio da to može biti korisno na monogo aspekata. Kaže mi ona da napišem zadnji san koji je bio još jedan od sinboličnih. I prijašnja spoznaja (ova gore) mi je stigla u snovima. Ova pak druga je bila u Kutini gdje mi je baka i gdje mi je odrastao otac sa kojim imam onaj mitski odnos koji me ponekad podsjeća na onaj bibilijski. Bio je neki festival na livadi, samo distro, i pitam tipa kakva je to singlica(dupla, mislim krast, žuti vinil), i usred razgovora potrčim na vrh brdašca sa spaljenim sjenom na tlu-krlja-i vidim Kutinu kao neki srednjovjekovno-moderni grad sa puno crkava u čijoj se panorami, koja je na uzvisini, jedna zgrada se simultano pojavljuje, kao neki neboder bez identiteta. To je kao neko rajskije mjesto od onog na kome sam ja i od njega me djeli neka granica-ne znam je lči fizička ili ne, no ne prelazim, a ne znam je li mi žao, ravno ili ne želim tamo.

- 02:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • zato jer je krivo,ali pišem,
    i zašto ne podijelit,putopise,fotke,pjesme,
    pozitivne,konstruktivne,negativne,
    zavisi u što će se razviti...
    za sad sam eto ipak histerična kokoš...
    i ovo su moje neke stare stvari...
    iskopane i tu sad gole leže,
    čekaju da ih zgazite...ili ne.

Linkovi