zato jer..

ponedjeljak, 29.05.2006.

Iskrenooo

iskreno ja neznam kak da vam odgovorim na komentare,osim da odem na vas blog.
iskreno preograničena sam u baratanju kompjuterom.
nekad se zanesem da tipkam na mobitel.pa ne koristim čžšćđ(zato me ispričajte).
izbjegavam dedu koji naplačuje tv pretplatu.,sad je pozvonio neki u kožnoj jakni i nike šilterici,pitam se kaj on hoće.,pare koje nemam?ili mi uvaljat neku super nagradu,nekak osijećam da po ovakvom kišnom danu ovo drugo nije,iako sam u zadnje vrijeme igrala puno nagradnjača.
Hm di sam se ono izgubila?
jes s obzirom na ovaj post dole kaj se tiće vlaka smrti..ajde mi iskreno napišite kaj vam je točno gušt
kod njega ili sličnih stvari iz lunaparka.Iskrenoo ja to mrzim i više nikad neću ići na to.
ko klinka sam u Prateru išla na sve,,crveni,plavi i žuti vlakić,nitko se nije htio vozti samnom,,sad napokon shvaćam svoje starce.
kaj nešto se promijenilo ?ili je samo nestala još jedna iskrena dječja zaluđenost.Često primječujem u zadnje vrijeme.
ok,kaj vidite vi u tim umijetno izazvanim adrenalinskim šokovima i dali uživate???ili vi to samo mislite...

- 12:02 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • zato jer je krivo,ali pišem,
    i zašto ne podijelit,putopise,fotke,pjesme,
    pozitivne,konstruktivne,negativne,
    zavisi u što će se razviti...
    za sad sam eto ipak histerična kokoš...
    i ovo su moje neke stare stvari...
    iskopane i tu sad gole leže,
    čekaju da ih zgazite...ili ne.

Linkovi