zato jer..

nedjelja, 07.05.2006.

Drama Bez Čina

da,ja sam!
Došla sam izdaleka da ti poklonim osmijeh.
Želiš li ga?
Nije ni bitno želiš li to ili ono..
Ja sam tu,s otvornim dlanom i nudim
ono što ti treba.
Znam sve i...nemoj lagat!nemoj ni zinut..
da bujica laži slučajno ne provali
(poput erupcije stoljećima uspavana vulkana)
Ah,da,stari problem,ja se udaljujem..
od misli i od tebe..
Zato brzo!
Uzmi osmijeh koji ti nudim
I zaljepi ga hitno na te divne pune usne.
Hitno!Dok ti ne zaljepim pljusku.

- 15:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • zato jer je krivo,ali pišem,
    i zašto ne podijelit,putopise,fotke,pjesme,
    pozitivne,konstruktivne,negativne,
    zavisi u što će se razviti...
    za sad sam eto ipak histerična kokoš...
    i ovo su moje neke stare stvari...
    iskopane i tu sad gole leže,
    čekaju da ih zgazite...ili ne.

Linkovi