zato jer..

utorak, 02.05.2006.

djevica u napadu

da ja želim biti...
sve ono (jadno) što od mene tražiš.
očekuješ.
Po prvi puta u svom kratkom životu
(vrijeme je relativan pojam,ovdje)

Ja sam spremna!!

Stojim i dajem sve.(TIŠINA)

Zanimljivo,baš sada,kada se derem na sav glas
i vrištim..
ja sam spremna!

Baš sada..se čini kako je vjetar jedini
koji me milujesvojom studenom rukom.

baš sada kada je ona koja lomi i
ostavlja oči pune suza odlučila
roditi tvoju dijecu..

Vjetar je jedini koji ju sluša,
podnosi sve njene histerične ispade
i miluje rukom,hladnom.
Ali da dragi,
toplijom od tvoje.

- 22:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • zato jer je krivo,ali pišem,
    i zašto ne podijelit,putopise,fotke,pjesme,
    pozitivne,konstruktivne,negativne,
    zavisi u što će se razviti...
    za sad sam eto ipak histerična kokoš...
    i ovo su moje neke stare stvari...
    iskopane i tu sad gole leže,
    čekaju da ih zgazite...ili ne.

Linkovi