Mind Chaos

nedjelja, 15.11.2009.

Copy Paste

Bok. (ona otvara vrata i ulazi s hrpom papira)
B-b-bok. (on odgovara dok mu s lica nestaje svaki tračak boje)
Trebala bih, ovaj... jedno poveće kopiranje... (pruža mu papire)
(jedan uzdah iz očaja bježi s njegovih usana dok pali kopirku i namješta prvi papir)
Prvi dan mi je... Jel' treba potamnit' slova? Prvi dan radim-
Tako se i čini. (-rečenica koju je izrekla u sebi) Molim? da, može..
-i samo sam se nadao da neće biti puno za kopirat...
I onda se ja pojavim...
U redu je. Pokazali su mi kako ovo čudo radi... Aha! Evo ga... a obostrano? ajoj...
Ma u redu je.
Dobro, al' to ti neću naplatit, to je moje neznanje...
(smješak)

Fast Forward; 20ak min.
I ovo ovdje, od tu, nadadalje. (ona)
Ajme koliko tog ima... (on)
Valjda će bit dosta boje?
(on problijedi. opet.) Ma mora biti! (upravo mu se upalila lampica kako kopirati obostrano, pa još i boju mijenjat..uff... )
Ja dođem kopirati, ode 100 hektara prašume!
(smješak, samo da nebi zaplakali. kraj papirima se ne nazire)

Fast Forward; 30ak min. kasnije
I to je to... valjda...
Ajme, jel' to moguće?
(ona kupi papire, izlazi nakon skoro sat vremena u fotokopiraoni)

FF 1h
(ona opet ulazi. ovaj puta bez papira)
Evo mene opet...
(on opet izgleda uplašeno. spušta flašicu Coca-Cole)
Sve u redu?
Da da. je. samo.. jel' ostala jedna bilježnica?
Ja sam već mislio da je nešto krivo (okreće se, traži bilježnicu)
(podiže poklopac kopirke, bilježnica tamo gdje je i bila)


Ako ništa, bar nitko nije gnjavio čovjeka za kopiranje odonda... Za prvi dan je moglo i gore... Al opet... neće on dugo-- :P


- 22:51 - Komentari (6) - Isprintaj - #