It was long time ago...

08 siječanj 2007

Prošlo je dosta vremena od mojeg zadnjeg poštenog posta, možda i predugo, nadam se da barem još netko čita moje posteve. Neki su vjerojatno pomislili da je ovaj blog mrtav, ali nije, tu sam, vratio sam se i pisat ću posteve redovito.
Zadnji dani su ovog kratkog ferja ( meni kratkog, za vas neznam ), mjenja se smjena, umjesto popodne smo u jutro. To će biti šok, barem prvi tjedan tako dugo dok se ne naviknemo. Nažalost raspored je loš, jako loš. Prvi sat u ponedjeljak imamo Latinski :(. Nadam se da ću normalno preživjeti to drugo polugodište, bez nekih napora :).
Danas je počela radionica YES (youth empowerment seminar ), moram reći da je zanimljivije nek sam mislil, doslo je puno ljudi, većinu ih poznam, ali ima i dosta nepoznatih. Radionica traje svaki dan do subote, svaki dan tri sata. Kroz radionicu se oslobađamo od stresa i inih gluposti :).
To bi bilo sve od mene za danas...ako me tko treba nek se javi na icq, i očekujte uskoro sljedeći post...

<< Arhiva >>