Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovaj blog sam napravio 26.ozujka.2007. oko 7 h. o meni:ime-danijel, prezime-nije bitno, razred-1h fitofarmaceut, mjesto-županja,pozz mom razredu i lari iz kraljevice, .....................

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

bolje biti pijan nego star!!!!!

jos vise--nadimak mi je sara,danći,danćo,sara junior....treniram nogomet 7 g. u nk granicaru županja. ali nazalost prekinio sam prije pola godine,zbog skole,!!!!igram tenis,nogomet,rukomet....volim more-plivati. itd............

bolje biti pijan nego star!!!!!

pozz svima koji gledaju moj mali blog!jos nije ni do pola gotov,uredujem ga,ali bas i nemam vremena..dobro dosli !!!!!bang

četvrtak, 13.09.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.usna ovoj slici sam najljepse ispo...haha.,...ovo je moj bio osmjeh prosle godine..jbg sad su ljepsi neg oni sto sam ih polupo..nist moracu i ostale polupat..haah



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.