Rođendan koji neću zaboraviti!!!

15.06.2005.

E da baš mi je sutra palo na pamet jedna priča u kojoj Ruža kao i obično igra glavnu ulogu.Da stvar bude gora priča je istinita.Uglavnom,radi se o mom 15 rođendanu.I šta sad?Eto vidite jako zanimljivo pitanje,da vam dočaram....Ovako,znači rođendan,torta,prijatelji-njih oko 25-26,5 mjuza,zabava...kao i na svakom rođendanu.Ja sretan,slavim,pijem i došlo vrijeme da se otvaraju pokloni.Ne znam zašto,ali to je najbolji dio rođendana:-),makar bio do tog trenutka.Otpakiro ja sve poklone i poredu ih po stolu,ono da se vide...I evo ga,glavni lik iz serije,stiže Ruža,a kad Ruža dođe Ruža i demulira:-).Fora je u tome što sam skoro od svakoga dobio neki parfem i još nešto,to je onda bila atrakcija.Najlakše odeš u trgovinu i štaš uzet neg parfem za rođendan,to se podrazumjevalo.I tako skupilo se oko 13-14 parfema i ostalih sitnica.Sretan ja ko "Novi mjesec",kad evo ti Ruže:gogo,sine,znaš li ti zašo si dobio toliko parfema???I ja normalno upitah:zašto?,tek će Ruža,sa slatkim osmijehom na licu,onako veselo:PA ZATO ŠTO SMDRIŠ!Image Hosted by ImageShack.usEkipa pala na pod od smijeha,a meneee beeed.Znam samo da sam pomislio:"zemljo otvori se",ali nije jer sam bio na betonu.Eto to je stvarno rođendan koji će mi ostati u sjećanju dokle god udišem H2O.Ali ipak uza svu tu demulaciju sam možda najsretniji puzavac što imam tako zabavnu staru,stvarno je Zakon,šta drugo da kažem...

<< Arhiva >>