petak, 23.11.2007.

O IZBORIMA, NOGOMETU I ŠKOLI

Izborna kampanja zavrsava, hvala Bogu!!sretanthumbup Ova 3 tjedna naslusala sam se o izborima. Upalim TV: HTV1: «Idemo dalje!»,
HTV2: »Zastiti svoj san!», RTL: «Za koga cete glasati?? Za HNS i Cacica. Zašto?? Zato sto je zgodan!!!», NOV@: «SDP tim». Uglavnom, nadam se da nas uskoro prestaju terorizirat s izborima. Dosta mi je izbora, politicara, laznih obecanja. burninmadpuknucuUmjesto sto trose milijune kn za izbornu kampanju, mogli su izgradit bolnice, skole, vrtice. E, da, mogli su dat malo love nasoj skoli, da zaposli nekoliko normalnih ucitelja, i spremacice i kuharice koje rade svoj posao.smijeh
O skoli zapravo ne smijem ni pricat jer mi je dosta i previse. Jedva cekam praznike! Jos kad sad pocnu polugodisnji testovi!!!! Bolje da me nema. Dosta o skoli.
Moram cestitat nasim nogometasima na pobjedi nad Engleskom. thumbupcoolwinkSvaka cast. Utakmica je bila odlicna! Najbolja koju sam ikad gledala, a oni koji me poznaju znaju da sam ih puno gledala. Za kraj ( kao i uvijek): zahvale i pozdravi. Hvala svima koji su mi na prošlom postu ostavili komova ( a bilo ih je puno, 60-tak). Hvala! smijehIzgleda da su provale bile pun pogodak. Objavit cu ja njih jos. U komovima sam dobila prijedloga da objavim jos slika. Hocu. Vi pisite cije slike da stavim. Objavit cu ih. (jednom, al hocu). Pozzzzz svima, posebno: Martini, Ani, Valentinu, Katarini (drž, se rođo u gimnaziji!!), P3tri, Mii, mom susjedu ( hehe, Gudelju), Sonii. Sorry, ak sam nekog zaboravila. Ostavljajte komove. Pozthumbupmahkisssmijehmah

- 19:36 -

Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve o meni, mom razredu i atletici

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

O MENI

Znači, zovem se Zrinka, prezime pise gore. Idem u 7.c i opet ih sve pozdravljam. Najbolje prijateljice su mi Martina, Mia, Ana, Tihana. Obozavam spot i treniram atletiku od 3. razreda ( uz jednu stanku ) i eto dosta mi dobro ide. Najbolji sportaši su mi Asafa Powell, Rafael Nadal... Obozavam atletiku, sport, gledanje TV,iskrene osobe koje ce mi reci sve, macke, zimu, sladoled, druzenje s prijateljima. Mrzim: licemjerne osobe, zmije i guštere. Slušam: mamu i tatu. Smatram se veselom i duhovitom osobom. Trenutno ljubavno stanje: sretno nezaljubljena. Imam macku Krešu. Zelja: upoznati Rafaela NadaIa. Omiljena boja: plava, crvena i zelena. Najbolji film: Titanic. Naj pjevaci, sto slusam (osim mame i tate, hehe): Toše, Enrique Iglesias, Rihanna, Shakira... Stvarno ne znam šta da više napišem o sebi.

SLIKE

BILO KAKVE:
Image Hosted by ImageShack.us
hrvatskanasa zastavahrvatska

Image Hosted by ImageShack.us

Enrique Iglesias, baš je sladak i ima super pjesme

Image Hosted by ImageShack.us

Take That, ja ih ne slušam, ali ih sluša Ana, slika za nju

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Toše, jadni Toše, za mene, Martinu, Miu i Tihanu i sve koji ga vole


SPORTASA:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ASAFA POWELL, moj najbolji atleticar, rekorder na 100 m

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Cristiano Ronaldo, za Miu i Martinu i sve koje vole Cristiana

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Rafael Nadal

Image Hosted by ImageShack.us

Blanka Vlasic

Image Hosted by ImageShack.us

Jelena Isinbajeva, takoder atleticarka

Image Hosted by ImageShack.us

Kaka, za Tihanu

Image Hosted by ImageShack.us

Carl Lewis, jedan od najboljih atleticara u povijesti

Image Hosted by ImageShack.us

Edurdo, duša od covjeka, ma on je super