Zrcalo Istine

subota, 17.12.2005.

Mala beštija...

..postoji jedna mala beštija u našim glavama.. koja stalno nešto misli.. ruje i kuje.. išli bi spavati ali nam ne da mira.. čitali bi ali nam uništava koncentraciju..što god radili o čemu god htjeli misliti ona nam neda mira i drži nas u šaci..

.. o kako bih htio malu beštiju izvući iz svoje glave i suočiti se sa njom oči u oči. Moram priznati uvijek nađe način da se izvuče i pobjegne iz mojih šaka.. izvlači se i nastavi kopati i uništavati..

Ma neka preuzme i oblik strašnog viteza, crnog oklopa, sa strašnim maljem i crvenim očima.. neće me biti strah, jer ću znati protiv čega se borim. Bolje poraz od poznatog i vidljivog koliko god strašno bilo nego vječna pitanja i muka od nepoznatog. Poraz do poraza a ne zna se od čega. Suočio bih se sa takvim neprijateljem svim svojim moćima, i ako bi one bilo dovoljne porazio bih ga a ako je on jači, takvo je stanje i bilo bi lagano se pomiriti..

Nakon mnogo besanih noći i dana gdje mi nije dala mira, zazvao sam bogove da mi pomognu i pokažu protiv čega se ja zapravo borim.. i bogovi mi uslišali molitvu...

Iz glave poput sjene je izašao neki lik, u prvom trenu neprepoznatljiv, lagano se iz dima pretvarajući u oblik.. kada je završio svoju metamorfozu stao sam sleđen... suočen sa protivnikom kojeg sam najmanje očekivao.. najteži protivnik kojeg sam mogao dobiti..

Najveća moja pobjeda je bila ta protiv mene samog...

- 18:02 - Kritike (2)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ....što bi se dogodilo da pogledamo u zrcalo istine..



    ...za razgovore ugodne...a nemaju veze sa temom posta...




Omiljene slike









































































































  • Image hosted by TinyPic.com