< ožujak, 2019 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2019 (1)
Ožujak 2019 (1)
Siječanj 2019 (3)
Prosinac 2018 (1)
Rujan 2018 (4)
Kolovoz 2018 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Nepopravljivi optimist koji se svemu nada.

Linkovi

Zovite me Nada
03.03.2019., nedjelja
Sljedeći molim.Hvala.

Počet ću s činjenicom da sam dobro. Stvari se stapaju u jednu cjelinu i sav dosadašnji kaos počinje dobivati nekakav smisao. Mogla bih reći da mi postaje jasnije zašto je sve to moralo biti tako i osjećam se spokojnije.

Spokojnije sam jer je mama bolje. Zasada sve ide po planu i programu i doktorica kaže kako je zadovoljna. Do jeseni bi već sve trebalo biti gotovo, a u ovo doba iduće godine cijela ova priča ostat će samo gorka uspomena na čiji spomen ćemo razvlačiti onaj kiseli osmjeh pun nelagode.

Njegova uloga je odigrana. Napustio me istom onom brzinom kojom je i ušao u moj život. Pomogao mi je da vidim stvari malo drukčije, popunio je neke praznine, dao odgovore na neka pitanja i otišao bez pozdrava. Ustvari ja sam ta koja je otišla bez pozdrava. Baš to jutro kada sam po posljednji put nalazila u njegovom stanu, kasneći na S-Bahn sam u žurbi zalupila ulazna vrata bez da sam rekla išta. Da sam znala da nam je to zadnji put možda bih pričekala drugi S-Bahn i uzela si vremena da se oprostim od njega, ali tada to nisam znala. Uostalom svi zadnji putovi su takvi, dobro zakamuflirani u svakodnevicu da ih u prvi mah ne možeš prepoznati. S vremenom to shvatiš i prebaciš ga u ladicu zajedno sa svim ostalim zadnjim putovima i sve to skupa postane dio prošlosti. Mi smo postali dio prošlosti onog trena kada mi je poštom poslao moje stvari i kada sam ja izbrisala njegov broj iz imenika. Poruke nisam morala brisati, jer su obrisane već davno, onog trenutka kada sam predosjetila kraj. A svi ga mi i sami dobro osjetimo. Osjetiš taj strah od gubitka i na različite načine pokušavaš privezati tu osobu za sebe, ali nevera koju donosi sudbina je jača od bilo kojeg užeta između vas i samo gledaš kako se ta osoba polako udaljava od tebe i najednom ju više ne vidiš.

Ali borim neke druge bitke i ne mislim pretjerano na njega. U cijeloj priči o nama boli me činjenica da mi nije rekao istinu da još uvijek voli nju i da sam ja samo trebala biti tu da ju zamijenim. Što se tiče same zamjene ona je trebala biti u potpunom smislu te riječi jer sam kopajući po njezinim profilima (kajem se od sveg srca) shvatila da su sličnosti između nas dvije toliko velike da sam se malo počela i plašiti.

Trenutno ne znam ni gdje je niti s kim. Možda je odlučio prijeći preko prevare i vratiti se na staro, ali najiskrenije rečeno ne zanima me previše.

Zaključit ćemo ovu priču time da mi nikada neće biti jasni ljudi koji si ne uzmu vremena nego liječe svoje rane drugim ljudima i ako ikada postanem jedna od njih da ću to smatrati kao jedan od najvećih osobnih neuspjeha.

Toliko od mene za sada, budem vam pisala kasnije.

Lp
Nada

Oznake: kraj, ljubav


- 22:44 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.