nedjelja, 11.09.2011.

Ja = punoljetna maturantica. Već?

Nakon maturalca u Pragusmijeh, vrijeme je za zadnju godinu u srednjoj školirofl. Ni malo ne sumnjam da će biti ispunjena pripremama za državnu matururolleyes.
Već su se počeli održavati dodatni satovi, a ja, naravnorolleyes, moram ići na njih svebang. A tko mi je kriv kad sam tako prokleto ambicioznadead.

S rujnom stiže i moj 18. rođendaneek. Neki ga jedva čekaju, a neki ga se grozerofl. Sebe svrstavam u ovu drugu kategorijubang.
Meni biti punoljetan ne znači nista posebnonono. Mislim, sada ću moći raditi stvari koje sam i do sad radila, samo će to biti legalnolud. Mene više brine način na koji su se moji postavili prema menituzan. Mislim, ja nikad nisam bila neodgovornanono, ali oni sad baš očekuju više od mene, a iskreno, ja ne znam da li sam spremna za tonono. Nazalost, ja sam još uvijek dijete i bojim se da ću biti dok me nešto ne tresne u glavu i spusti na zemlju.no

Napokon sam upala u Pottermorebelj, ali nažalost, J.K. me sasvim pogrešno procjenila: stavila me u Griffindorelud. Ja sam pravi pristojni primjerak Ravenclawazubo. Mislim, na koji način pitanja tipa izaberi lijevo ili desno pokazuju moju osobnosteek? Možeš izabrat jedan put jedno, drugi drugo (bar ja tako biramdead). Ali ako je J.K. tako rekla, onda će tako i bitisretan. Tko sam ja da joj proturječimdead?

Image and video hosting by TinyPic

Trenutno čitam "Pankera" autora Johna Kingasretan.



Malo mrcvarim tu knjigu duže vrijemedead, ali malo se teže čita iako je vrlo dobrayes. E sad, kritike (ili tko god to već piše) kažu:

"Panker je roman o punku i satelitskim mjestima - o tome što je takav život značio najvećem broju mladih koji si nisu mogli priuštiti da kupuju robu s markom - priča o prijateljstvu, o sponama između ljudi i zajedničkoj, urbanoj kulturi; o odlukama koje donosimo kad zagusti. "

Sad, moje osobno viđenje ove knjige se razlikuje od togayes. Smatram da knjiga ustvari pokazuje kako neki ljudi zadrže isti pogled na svijet koji su imali i u mladim danima, drže se nekakvih svojih načela i da to ustvari nije ništa loše, iako okolina to osuđuje.
Naravno, knjiga je mnogo slojevitija od toga,ali mislim da je ovo nekakva osnovna idejayes.

Ali s druge strane, tko sam ja? Samo jedna punoljetna maturanticaheadbang.

Za sadnaughty.

Oznake: knjige, pottermore


17:59 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.