nedjelja, 13.03.2011.

Nasljeđe, Bartimej... Ma moja opsjednutost (knjige) opčenito ^_^

Za početak, molim ljude koji mi dolaze na blog, sa komantarima tipa "Imaš baš super blog, svratirolleyes." da se ne zamaraju vise mojim blogom, jer ja na takve komentare sigurno ne mislim odgovaratbang. Također, ljudi koji komentiraju zato što smatraju da trebajurolleyes jer sam ja njima komentirala ne moraju to raditinono. Ja odem pod fresh blogove i sam klikćem bez vezedead, a komentiram samo ako imam nesto za reciyes. Ako sam komentirala jedan putsretan, ne znaci da su sad redovno čitati šta ko ima na blogurolleyes.

Sad, kad samo to riješili, mogli bi početi s postombelj.

U zadnje vrijeme sam baš opsjednuta knjigamayes... Ozbiljnodead. Ne mogu si pomoćinono... Kad pocnem čitati neku dobru knjigu, ne mogu se samo tako zaustavitirofl. Zna mi se dogoditi i da ne primjetim koliko je ustvari vremena (i stranicadead) prošlo. Moja najnovija opsjednutostbang je serijal "Nasljeđekiss", po čijem je 1. djelu snimljen flim "Eragon". Sastoji se od 4 knjige: "Eragonnaughty", "Prvorođenizubo", "Vatrakiss" i 4. dijela koji još nije napisan do krajadead.
Sad, po mom skromnom mišljenjuyes, film je totalno upropastio knjigurolleyes, koja je naizgled veoma slična "Gospodaru Prstenova"yes, ali ima ono nešto po ćemu je ističeyes. Da li je to zbog pobližeg objašnjavanja nečeg što je meni osobno u "Gospodaru Prstenova" ostalo nerazjašnjenorofl, li zbog veće uloge patuljakakiss, ili zbog zmajevamouthwash ne bi znala odgovoritiyes. Samo znam da me se djelo dojmiloyes i da jedva čekam da odem do knjižnicenut i podignem 3. dio ("Vatra"yes). Slučajno sam naišla na jedan sada već stariji blog koji se bavi problematikom ovog serijalayes, pa ako vas zanima možete pogledat ovdjeyes.

Tokom ovog vikendayes također sam naišla i na nastavak moje omiljene trilogijekiss: Bartimejeve trilogijecerek. Nisam uopće znala da je napisancry. Toliko o mojoj informiranostiheadbang. Ali iskreno, nisam ni očekivala nastavakdead, jer ipak je to trilogija, što valjda podrazumjeva 3 knjigerofl. Uglavnom, naziv tog djela na engleskom je "The Ring of Solomonzubo" i koliko sam shvatla radnja se događa u razdoblju dok je Bartimejkiss (vrsta duha ili demona koja čarobnjacima daje snaguyes - on sam je bio duh srednjeg ranga - džinkiss. Ako vas slucajno zanima ovo djeloyes, možete o njemu pročitati na službenoj stranici koju sam stavila tamo gore, ili pogledati na mom starom blogu post koji sam mu posvetilayes) bio pod vlašću kralja Solomanarolleyes, znaći nekoliko tisuća godina prije radnje koja se zbivala u prve 3 knjigedead. Blago rečeno jedva čekamcerek da se netko u ovoj našoj prekrasnoj zemljihrvatska usudi tu knjigu prevestirolleyes, ali budući da sam saznala da se za 3. dio "Nasljeđazubo" na prijevod moralo čekati više od godine danaheadbang, ostaje mi još podosta čekanja.cry

Image and video hosting by TinyPic

Ako ste slučajno zainteresirani za knjigeyes, predlažem vam odličnu stranicu za praćenje knjigazujo koje ste pročitali, koje čitate i koje još namjeravate čitatiyes. Na njoj također sudjeluju i neki današnji živući pisciparty ( na primjer, P.C. Castfino, autorica "Kuće Noćikiss").

Mislim da bi sad bilo dosta o knjigamanut. Zaboravljam da ne vole svi ljudi knjige poput menedead. Za mene nema bolje subote od udobnog krevetayes i dobre knjigesmokin. Ne znamno poznam li i jednog mog vršnjaka koji to isto može rećieek.

Oznake: knjige, goodreads


23:14 | Komentari 11 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.