08.03.2013. dan 73 SAIGON

08 ožujak 2013

Dan žena...u Vjetnamu je danas veliki praznik...moram se nekako odužit Ha...
pomaže mi ka da sam joj brat...ništa neče da mi naplati...buket ruža i velika bonbonjera...

za buđenje šeik na mom kantunu...muž ni žena mi se uvik obraduju...umisto
15000 ja im uvik dam 20000 donga...











prošeta san do tržnice...





Ha se srami...poslovna žena a suze u očima...zato se njen službenik ne srami....





ekipa je nastavila radit...vrime provodim u kafiču...ledena kafa je ludilo...
zovu me na ručak..."loko" restoran...idemo skuterima...



parking za motore...





naučio sam jesti čavape na njihov način...



























nema šanse nač moj broj gača i majice...ako nešto vridi...



noč u Sajgonu dolazi naglo...dan traje 12 sati od 7 do 19...ulica se polako budi.....











kurvice na motorima u lovu...



večera...mali restoran na katu...komad mesa na kapuli (oni to zovu bistek)
i manistra sa šalšom od poma...





piva i pogled na ludnicu...









spuštam se na ulicu...potraga za jutrom..........

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.