16.02.2013. dan 53 HANOI----BOGATIJI ZA JEDNO ISKUSTVO

16 veljača 2013

Ljubav dolazi u trenu.... probudiš se s tim u grudima...težiš ka voljenoj osobi... želiš njenu blizinu...pažnju...onda se desi...kako se pojavi tako i neočekivano nestane...iz nekog razloga ostaneš sam ...bogatiji za jedno iskustvo...
ja sam sretan...sretan kao nikada do sada...poletio sam visoko...da bih bez krila mogao se zadržati na nebu...zbog tog osječaja dodira ivice pakla... bježanja od svih koji su mi mogli nauditi...u čijim sam očima vidio podsmjeh sa dozom sarkazma...gledao sam sebe kako tonem ...kako me zemlja poput živog pjeska guta...kako nestajem...u tim trenucima sam shvatio...život je nešto više od onoga što u tim trenucima mislimo...život je svaki trenutk koji doživljavamo a ne ispunjenje nagona uz pomoc ljubavi... život je ovaj trenutak sad i ovdje...uvjek samo taj trenutak....nemam za čim žaliti...oni koji nisu svjesni šta imaju...oni koji nemaju snove...oni koji nemaju želja...koji nikad nisu željeli... njih treba žaliti........

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.